هک راک استار و افشای اطلاعات بازی GTA 6 و Bully 2

راک استار دوباره هک شد؛ اطلاعات بازی‌های GTA 6 و Bully 2 لو رفت

بار دیگر راک استار هک شد. این بار حجم انبوهی از اطلاعات از جمله سورس کد بازی GTA 5 و اطلاعاتی از بازی‌های GTA 6 و Bully 2 فاش شده است.

همین چند روز پیش بود که خبر حمله هکرها به یوبی سافت و سرقت ناموفق ۱ ترابایت از اطلاعات این شرکت بازی‌سازی در رسانه‌ها منتشر شد. حالا نوبت به راک استار گیمز، استودیو توسعه دهنده مجموعه بازی‌های محبوب GTA رسیده تا برای دومین بار مورد حمله هکرها قرار بگیرد. این بار وسعت حملات هکرها به‌قدری بوده که آن‌ها به سورس کد بازی GTA 5 دسترسی پیدا کرده‌اند و اطلاعاتی از بازی معرفی نشده Bully 2 و بازی GTA 6 که اخیرا تریلر آن منتشر شده را به‌دست آورده‌اند. اگر خبرها را دنبال کرده باشید احتمالا شنیده‌اید که اخیرا یک نوجوان 18 ساله به خاطر هک کردن GTA 6 به حبس ابد محکوم شده است.

هک راک استار و افشای اطلاعات بازی GTA 6 و Bully 2

هک بزرگ راک استار، بی‌سابقه در تاریخ

از لابلای سورس کدهای فاش شده از GTA 5، اطلاعاتی از دیگر بازی‌های محبوب راک استار هم فاش شده است. یکی از آن‌ها، تأیید نام بازی Bully 2 است که مدت طولانیست عاشقان بازی‌های اکشن-ماجراجویی چشم انتظارش هستند. Bully برای نخستین بار درست بین دو بازی GTA: San Andreas و GTA 4 منتشر شد. گیم پلی این بازی خیلی شبیه به مجموعه فرنچایز جی‌تی‌ای ولی در مکانی جدید با شخصیت‌ها و مأموریت‌های متفاوت بود.

هک راک استار و افشای اطلاعات بازی GTA 6 و Bully 2

طرفداران بولی به‌شدت منتظر انتشار نسخه دوم این بازی هستند و حالا اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این شرکت روی بازی بولی ۲ کار می‌کند.

اما در کنار اطلاعات این بازی، هکرها به نقشه اولیه بازی جی تی ای ۵ هم دست پیدا کرده‌اند که در آن بازی جی تی ای ۶ با نام داخلی “Project Americas” تأیید شده است. یک یوتیوبر با نام SKizzleAXE هم اسکرین شاتری را منتشر کرده که می‌توانید این موضوع را تأیید کند.

هک راک استار و افشای اطلاعات بازی GTA 6 و Bully 2

این افشاگری‌ها باعث سرشکستگی Rockstar Games شده است؛‌ چرا که بسیاری از رازهای داخلی این شرکت را فاش می‌کند. باید دید واکنش راک استار نسبت به این نشت بزرگ اطلاعاتی چیست. دفعه قبل که یک نوجوان ۱۸ ساله قربانی اعدام شد، اینبار نوبت کیست؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*