نسخه جدید تیارا مکث موتور

مکث موتور نسخه جدید کراس اوور تیارا را به بازار عرضه می‌کند

نسخه جدید کراس اوور تیارا مکث موتور در حال گذراندن تست‌های فنی است تا به‌زودی روانه بازار شود. در ادامه شاهد مشخصات این شاسی بلند مونتاژی باشید.

مکث موتور، زیرمجموعه گروه ماموت، اواخر سال 1401 کراس اوور تیارا را روانه کرد که نسخه ریبج شده روژیانگ X5 بایک بود. حالا جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که این خودروساز بخش خصوصی قصد دارد بیجینگ X7 فیس لیفت را به‌عنوان نسخه جدید تیارا یا نیو تیارا عرضه کند.

تیارا جدید مکث موتور در راه بازار

نمای جلو نسخه جدید تیارا مکث موتور

گزارش‌های به‌دست آمده نشان می‌دهند که تیارا جدید در مقطع کنونی تست فنی را در تهران پشت سر می‌گذارد تا رفته‌رفته آماده ورود به بازار کشور شود. به‌طور دقیق‌تر، احتمالاً مکث موتور این کراس اوور از سری بیجینگ خودروساز چینی بایک را در آینده نزدیک به مونتاژ می‌رساند و نهایتاً تا انتهای امسال عرضه خواهد کرد.

نمای عقب نسخه جدید تیارا مکث موتور

نسخه جدید تیارا همان فیس لیفت بینجینگ X7 است که در سال جاری میلادی به بازار چین معرفی شد. این نسخه دستخوش تغییراتی در نواحی جلو و عقب شده است؛ به‌خصوص نمای جلو که در آن جلوپنجره‌ای کاملاً متفاوت با تریم کرومی فراوان به‌چشم می‌خورد و یادآور محصولات چینی دیگری مثل چانگان یونی کی است.

کابین نسخه جدید تیارا مکث موتور

کراس اوور ایکس 7 فیس لیفت زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی دارد که می‌تواند 188 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته هم نیرو محرکه حاصل از این موتور را راهی محور جلو می‌کند. این شاسی بلند چینی با اتکار به موتور مذکور توانایی شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در کمتر از 9 ثانیه را دارد و سقف سرعت آن به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین در محورهای جلو و عقب این خودرو به‌ترتیب سیستم‌ تعلیق مک فرسون و مستقل چند اتصالی یا مولتی‌لینک به‌کار رفته است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی تیارا جدید باید به ترمز ABS، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه خودکار و نمایشگر دوگانه اشاره کرد. البته باید منتظر رونمایی رسمی مکث موتور از این کراس اوور بود و دید که این خودروساز چه امکاناتی را برای نسخه مونتاژی بازار ایران در نظر می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*