پردازنده جدید هواوی

هواوی با معرفی 2 پردازنده جدید، به تحریم‌های آمریکا دهن کجی کرد

هواوی دو پردازنده جدید Kirin خود را با هدف خنثی کردن اثر تحریم‌ها معرفی خواهد کرد. این تراشه‌ها در سری گوشی‌های نوا 12 – Nova 12 به کار خواهند رفت.

اکانت معتبر دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) اخباری جدید پیرامون تراشه‌های آتی هواوی موسوم به چیپست‌های «ضد تحریم» منتشر کرده است. این تراشه‌ها قرار است در سری گوشی‌های مورد انتظار Nova 12 به کار گرفته شوند.‌ در ادامه به بررسی بیشتر این پردازنده های جدید هواوی خواهیم پرداخت.

پردازنده های جدید KIRIN 9000SL 5G و KIRIN 8000 5G هواوی؛ راه فرار چینی‌ها از تحریم

تراشه Kirin

پرچمدار سری گوشی های نوا 12 هواوی، مدل اولتراست که بر اساس اطلاعات موجود از تراشه Kirin 9000SL 5G بهره خواهد برد. از سوی دیگر، مدل پرو از این گوشی هم به تراشه Kirin 8000 5G مجهز خواهد بود. این تراشه‌ها قرار است اثرات تحریم هواوی توسط آمریکا را خنثی کرده و باعث ارائه عملکرد فنی فوق‌العاده در گوشی‌های جدید این کمپانی شوند.

در گجت نیوز بخوانید:

هواوی چطور توانست تحریم تراشه آمریکا را دور بزند؟

بر اساس جزئیاتی که Digital Chat Station منتشر کرده، علیرغم این که دو تراشه جدید هواوی متعلق به یک خانواده کلی بوده و ریشه مشترکی دارند، عملکردی متفاوت را ارائه خواهند کرد. این تراشه‌ها هر دو با بهره‌گیری از فناوری ساخت 7 نانومتری ساخته شده‌اند و گویای وفاداری هواوی به استفاده از تکنولوژی‌های جدید ساخت در محصولاتش هستند. از میان پردازنده های جدید هواوی، مدل 9000SL 5G قدرتمندتر بوده و قادر به ارائه عملکرد فنی برتری در مقایسه با مدل 8000 5G است.

در این بین همچنین بد نیست بدانید که زمان زیادی تا رونمایی از سری گوشی های Nova 12 هواوی باقی نمانده است و این گوشی‌ها همین امروز رونمایی خواهند شد. افراد بسیاری منتظر معرفی این خانواده از گوشی‌های Huawei هستند تا دستاوردهای این کمپانی بزرگ طی ماه‌های گذشته را مشاهده کنند.

نوا 12

در سال‌های گذشته هواوی بر خلاف دیگر کمپانی‌های فعال در بازار گوشی‌های هوشمند بخش زیادی از انرژی خود را به‌جای ارائه قابلیت‌های خارق‌العاده در محصولاتش، صرف خنثی کردن تحریم‌های سنگین غرب کرده بود. به نظر می‌رسد تلاش‌های چند ساله این کمپانی اکنون جواب داده و چیپست‌های به کار رفته در سری گوشی‌های نوا 12 قادر خواهند بود عملکردی رقابتی را ارائه داده و اثر تحریم‌های آمریکا را تا حد زیادی کمرنگ کنند. بنابراین باید منتظر ماند و دید این کمپانی برای محصولات جدیدش چه برنامه‌ای داشته و قرار است چطور آن‌ها را در برابر دریای گوشی‌های مختلف اندرویدی تجهیز کند.

همچنین بخوانید:

هواوی نوا ۱۲ پرو با دوربین سلفی دوگانه ۶۰ مگاپیکسلی و نمایشگر باکیفیت در راه است

Digital Chat Station سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی مشخصات فنی و زمان انتشار گوشی‌های اندرویدی دارد و پیش‌تر اطلاعات بسیار دقیقی را پیرامون محصولاتی نظیر Redmi K50 و Xiaomi 12 افشا کرده بود. به همین جهت این اکانت مرجع مطمئنی برای آگاهی از اخبار محصولات آینده اندرویدی به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*