همکاری ایرانسل و مکو

ایرانسل و مکو در حوزه هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین همکاری می‌کنند

قرارداد همکاری ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) به‌منظور مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین در سومین روز از نمایشگاه تلکام 1402 به امضا رسید.

ظهر روز گذشته، چهارم دی ماه 1402 و همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 2023، ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و مدیریت پروژه‌های ICT مپنا یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این قرارداد توسط محمدحسین رفان، مدیرعامل مکو و دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 به امضا رسید و هدف از آن، هوشمندسازی و مشارکت در تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین است. مهندس میثم عابدی (معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دکتر سیدمحمد موسوی (معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت) و دکتر رضا تقی‌پور (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون هوش مصنوعی) از جمله مهمانان مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری بودند.

جزئیات قرارداد همکاری ایرانسل و مکو

در این مراسم، دکتر بیژن عباسی آرند به‌عنوان مدیرعامل شرکت ایرانسل ضمن ابراز خوشنودی از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، اظهار کرد امیدواریم با این همکاری بتوانیم در زمینه ارائه خدمات و محصولات مبتنی بر هوشمندسازی به‌خصوص برای صنایع، قدم‌هایی برداریم و این خدمات را در سطح کشور بهبود و توسعه دهیم. دکتر محمدحسین رفان، مدرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) نیز از علاقه‌مندی شرکت مپنا برای حضور در زیرساخت‌های مخابراتی و هوشمندسازی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با این تفاهم‌نامه و همکاری‌های گسترده دیگر بتوانیم بیشتر از قبل به مردم و کشور خدمات‌رسانی کنیم.

همکاری ایرانسل و مکو

ایرانسل و مکو این تفاهم‌نامه همکاری را با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین و هوشمندسازی به امضا رساندند. از جمله موضوع‌های مشمول این قرارداد همکاری می‌توان به مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه یکدیگر به‌منظور تولید و توسعه محصول مشترک در حوزه هوشمندسازی، همکاری و هم‌افزایی طرفین در بازاریابی و فروش محصولات موضوع تفاهم‌نامه و شرکت در مناقصات حوزه هوشمندسازی به‌صورت مشترک اشاره کرد.

ایرانسل در حوزه فعالیت‌های راهکارهای سازمانی خود، اجرای تعهدات این تفاهم‌نامه را بر عهده دارد. پیش از این نیز راهکارهای سازمانی ایرانسل با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری با سایر صنایع و سازمان‌ها به دنبال ایجاد و گسترش همکاری و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال) بوده و پروژه‌های مرتبط با تحول دیجیتال در صنایع و هوشمندسازی سازمان‌ها و کسب‌وکارها را در دستور کار خود قرار داده است.

در جریان نمایشگاه تلکام 1402 نیز سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسب‌وکارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شوند.

نمایشگاه تلکام 2023 تا روز پنجم دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل نیز در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*