پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6

پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6 ؛ تجربه یک تصویر باکیفیت همراه سیستم عامل اندروید

پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6 با تلفیقی از فناوری‌هایی مثل اندروید و ایردراپ و سخت افزار قدرتمند، می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به‌نمایش بگذارد.

لنوو گرچه بزرگ‌ترین سازنده کامپیوترهای شخصی در جهان است، اما آن‌ها در تولید محصولات دیگری مثل ویدیو پروژکتورها هم استاد هستند. یکی از جدیدترین محصولات آن‌ها، پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6 است که با امکانات هیجان‌انگیز راهی بازار شده است. این پروژکتور چینی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و علیرغم قیمت مقرون به‌صرفه‌اش، محتوا را با وضوح Full HD به‌نمایش خواهد گذاشت.

پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6

امکانات و مشخصات پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6

تینک پلاس ایر H6 یک پروژکتور جمع‌وجور و در عین حال قدرتمند است که وضوح ذاتی فول اچ‌دی را ارائه می‌:ند. حداکثر روشنایی آن 700 ANSI و نسبت کنتراست آن هم ۱۰۰۰ به ۱ است که به‌لطف این ویژگی‌ها می‌تواند تصاویر روشن و شفافی را روی یک پرده سفید به‌نمایش بگذارد.

سیستم عامل اندروید ۹ روی آن نصب است که کمی قدیمی به‌نظر می‌رسد. ما امیدوار بودیم که لنوو از نسخه جدیدتری روی آن استفاده کند. اما علیرغم آن دستگاه از فوکوس خودکار و تصحیح کیستون چهار نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند تا خروجی مناسبی را از زوایای مختلف به‌تصویر بکشد.

در قلب تپنده آن از پردازنده Amlogic T972 و پردازشگر گرافیکی ARM Mali-G31 MP2 استفاده شده که می‌تواند از ویدیوهای HDR10 و HLG پشتیبانی کند. همچنین ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

پروژکتور لنوو تینک پلاس AIR H6

این ویدیو پروژکتور از دو پورت USB، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، جک AV و یک ورودی تصویری HDMI بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن هم می‌توان به پورت اترنت، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از ایردراپ برای اتصال محصولات اپل و یک دستیار صوتی قدرت گرفته از هوش مصنوعی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نسل دوم لپ‌تاپ‌های لنوو تینک پد Z13 و Z16 با نمایشگر ایده‌آل OLED از راه رسید

پروژکتور اندرویدی لنوو تینک پلاس خیلی بی‌صدا و آرام کار می‌کند. در عین حال که فن‌های آن جلوی گرمای بیش از حد را می‌گیرند، اما هیچ صدای اذیت‌کننده‌ای را تولید نمی‌کنند تا کاملا غرق محتوایی که می‌بینید بشوید. برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم کودکان هم یک حالت کاهنده نور آبی وجود دارد که بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

پروژکتور لنوو با قیمت اصلی ۵۰۰ دلاری عرضه می‌شود، ولی اکنون با تخفیف چشمگیری به ۳۵۰ دلار رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*