قیمت سونی اکسپریا X و اکسپریا XA اعلام شد

روز گذشته اتفاقات زیادی در MWC رخ داد و در این میان، سونی هم از سه گوشی هوشمند جدیدش در سری ایکس ( X ) پرده برداری کرد. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری راجب گوشی های جدید سونی به دستمان رسیده است؛ تا جایی که نحوه قیمت گذاری سونی اکسپریا ایکس ( Xperia X ) و اکسپریا ایکس ای ( Xperia XA ) توسط فروشندگان  اروپایی مشخص شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هر دوی این دستگاه ها در آمازون آلمان جهت پیش فروش قرار گرفته اما جالب توجه است که در لیست وجود اثری از دیگر گوشی سونی یعنی اکسپریا ایکس پرفورمنس ( Xperia X Performance ) دیده نمی‌شود. در هر صورت، آنطور که مشخص شده گوشی سونی اکسپریا ایکس با قیمت ۵۹۹ یورو و اکسپریا XA با قیمت ۲۹۹ پا به بازار اروپا خواهد گذاشت، در حال حاضر هیچ گزارشی در خصوص قیمت گذاری این گوشی ها خارج  از بازار اروپا، منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. سونی z5واقعا”گوشی خوبی است امکانات خوبی داره ارزش خرید داره آلان قیمتش مناسبه

  2. سلام من یک اکسپریامدلxaخریدم خیلی با کیفیت و طراحی خیلی شیکی داره طراحیش یکم شبیه آیفون میمونه ولی در کل راضیم وهیچ مشکلی از قبیل داغ شدن نداره. شاید این گوشی من به خاطر اینه که برای سوئد زده شدهولی برای گوشی های که برای ایران میاد خب درجه سه میاد…

  3. حافظه SD زیاد نیست، توقع ما تا 2TB هست. صفحه نمایش هم کوچک است.

  4. I can’t buy a new one. prices are very upon.

  5. Very expensive. I would not have nothing hope.

  6. مدل x سونی مشابه همون z5 هست تازه z5 زد اب هست و فقط اندرویدش قدیمی تره
    اگر x قیمتش به حدودای 1.5 نرسه همون z رو بخریم بهتره
    xa هم که دوربینش 13 هست و بدرد نمیخوره

    • سلام
      دوست عزیز اگر اطلاع نداری بهتره بدونی که درجه کیفیت دوربین در اکسپریا ایکس و میزان شارژ دهی بهتر از زد 5 هست>>>>>>>همچنین موتور پیشرفته لرزشگیر در دوربین

  7. به نظر من این قیمت صحت نداره واسه میان رده 599 یورو خیلی خیلی زیاده!!

  8. بابا آن قدر پول نداریم که این گوشی را بخرم یک نگاه به گوشی سونی سی 5 آلترا بندازین که چرا 950 هزار تومان است و بدنه آن شبیه این گوشی است اما بزرگتر میاد :Disapproval: :Angry: :The-Incredible-Hulk: :Mad: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: پس بیا دعوا و کنک کاری :Superman: :Superman: :Superman: :Superman: :Megatron: :Megatron: :Megatron: :Megatron: :Daze: :Daze: :Daze: :Daze:

  9. جفت گوشی هاش خیلی گرونن چه خبره :Bully: :Bully:

  10. چی خبره 599 یورو قیمت این گوشی است که بر اساس نرخ ارز به پول ایران میشه 2372040 تومان واقعاً مثل اپل شده گران قیمت همش که سونی و هوآوی ارزان بودن اما حالا سونی مثل اپل و سامسونگ و ال جی گران شده من خیلی ناراحت شدم که پول ایران هنوز تحریم است الآن در تاریخ 95/1/14 دیدم یک یورو 3960 تومان است و یک دلار هم 3473 تومان و پوند انگلیس هم 4980 تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!تحریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :In-pain: :In-pain: :In-pain: :In-pain: :In-pain: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Afraid: :Afraid: :Afraid: :Afraid: :Afraid: :Mad: :Mad: :Mad: :Mad: :Mad: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Angry: :Angry: :Angry: :Angry: :Angry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Tears: :Tears: :Tears: :Tears: :Tears: