قابلیت ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24

قابلیت ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24 با تمام گوشی‌ها کار می‌کند

ظاهرا امکانات هوش مصنوعی گوشی‌های آتی سامسونگ فراگیر هستند. به‌طور مثال قابلیت ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24 سامسونگ با تمام گوشی‌ها کار می‌کند.

سامسونگ به‌شدت در حال سرمایه‌گذاری روی حوزه هوش مصنوعی است و در همین راستا شاهد رونمایی از مدل زبانی هوش مصنوعی Gauss AI و همینطور هوش مصنوعی Galaxy AI برای محصولات و گوشی‌های هوشمند این شرکت هستیم. ما می‌دانیم که گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۴ سامسونگ از امکانات هوش مصنوعی برخوردارند که یکی از آن‌ها ترجمه همزمان مکالمات صوتی است. قابلیتی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. اما ظاهرا قرار نیست که این امکانات هوش مصنوعی فقط محدود به گوشی‌های سامسونگ شود.

امکانات هوش مصنوعی گلکسی S24 فقط محدود به این گوشی‌ها نیست

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد قابلیت ترجمه همزمان مکالمات (AI Live Translate Call) گوشی‌های معرفی نشده سری گلکسی اس ۲۴ سامسمونگ با زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی کار خودش را آغاز می‌کند و به‌زودی کره‌ای و ژاپنی هم به آن اضافه خواهد شد.

قابلیت ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24

پشتیبانی قابلیت ترجمه همزمان مکالمات گلکسی S24 از تمام گوشی‌ها

این گزارش همچنین تأکید می‌کند که قابلیت هوشمند سامسونگ به گوشی‌های برندهای دیگر هم خواهد رفت. این یعنی اگر از گوشی گلکسی S24 استفاده می‌کنید ولی شخص دیگر از یک گوشی غیرسامسونگی استفاده می‌کند هم می‌توانید همچنان از این ویژگی استفاده کنید. این تصمیم بسیار درستی است، چرا که محدود کردن این قابلیت فقط به تلفن‌های سامسونگ چندان منطقی نیست. کاربران زیادی هستند که از گوشی‌های دیگر برندها مثل اپل و شیائومی استفاده می‌کنند.

قابلیت AI Live Translation تنها بخشی از مجموعه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گوشی‌های پرچمدار آتی سامسونگ است. غول کره‌ای در حال کار روی چندین قابلیت است که به کاربران کمک می‌کند سطح جدیدی از تجربیات را روی گوشی هوشمند خود به‌دست بیاورند. ما در پست جداگانه‌ای به قابلیت های هوش مصنوعی آپدیت One UI 6.1 اشاره کرده‌ایم؛ ولی برای تجربه آن‌ها باید تا رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

سامسونگ هفدهم ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ماه ۱۴۰۲) از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 در سه نسخه S24 معمولی، +S24 و S24 Ultra رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*