بهترین گجت ها برای کمک به کاهش وزن

۵ گجت پیشرفته‌ای که به شما برای کاهش وزن کمک می‌کنند

گجت های هوشمند با نظارت بر فعالیت‌ها، ردیابی کالری، ارائه راهنمایی تمرین و مدیریت تغذیه، به افراد در کاهش وزن و حفظ سلامت فیزیکی کمک می‌کنند. در اینجا ۵ تا از بهترین و پیشرفته‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کاهش وزن خیلی دشوار است. هیچ راه میان‌بری برای داشتن یک زندگی شاد و سالم‌تر وجود ندارد. کاهش وزن نیازمند اراده جدی و تعهد است. اما در این راه ابزارهایی وجود دارد که می‌توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. استفاده از این گجت‌ها در کنار رژیم غذایی و ورزش، می‌تواند باعث نتایج بسیار بهتری شود.

در بازار انواع مختلفی از گجت های کمکی برای کاهش وزن وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گجت‌های پوشیدنی ردیابی فعالیت بدنی هستند. بیشتر این دستگاه‌ها می‌توانند ضربان قلب، کالری سوزانده شده و داده‌های دیگری را پایش کنند تا به شما یک چشم‌انداز کلی از سطح فعالیت بدنی خود بدهند. بسیاری از افراد از این دستگاه‌ها برای دیدن عملکرد خود در رسیدن به اهداف فعالیت بدنی خود برای کاهش وزن استفاده می‌کنند.

بهترین گجت ها برای کمک به کاهش وزن

همچنین ابزارهای کمتر شناخته شده‌ای نیز در بازار وجود دارند که می‌توانند در لاغری مؤثر باشند. به‌طور مثال، برخی ممکن است بیشتر از یک دستگاه که میزان مصرف آب یا تغییرات وزن آن‌ها را ردیابی کند بهره ببرند. درک اینکه شما از یک وسیله تناسب اندام چه می‌خواهید قبل از خرید آن مهم است. در زیر لیستی از پنج گجت تناسب اندام را که ممکن است در مسیر کاهش وزن خود برای شما مفید باشند، به همراه خلاصه‌ای از آنچه که ارائه می‌دهند، مشاهده می‌کنید.

۱. مچ‌بند هوشمند Fitbit Charge 6

گجت کاهش وزن مچ‌بند هوشمند Fitbit Charge 6

فیت بیت شارژ ۶، یک مچ بند سلامت است که می‌تواند ضربان قلب، گام‌ها، مسافت طی شده و کالری‌های سوزانده شده شما را ردیابی کند. علاوه بر این امکانات گوگل در‌ آن گنجانده شده است. این یعنی شما می‌توانید از گوگل مپ برای مسیریابی، یوتیوب موزیک برای پخش آهنگ‌های ورزشی و گوگل والت برای خرید بدون وقفه استفاده کنید. همچنین این دیوایس می‌تواند نوتیفیکیشن‌هایی مانند تماس‌ها و پیام‌ها را وقتی به یک اپلیکیشن موبایل متصل است، روی صفحه نمایش خودش نشان دهد.

این دستگاه دارای یک نمایشگر لمسی AMOLED است و یک دکمه پیمایش هم در کنار آن حضور دارد. این مدل می‌تواند ضربان قلب شما را حین استفاده از دستگاه‌های ورزشی مثل الپتیکال و تردمیل هم نشان دهد. علاوه بر این به‌لطف طراحی با مواد مقاوم در برابر آب، می‌توانید از آن هنگام تمرین در روزهای بارانی در خارج از محیط باشگاه هم استفاده کنید و از ۷ روز شارژدهی مفید آن نهایت بهره را ببرید. فیت بیت شارژ ۶ علیرغم اینکه با اپلیکیشن‌های گوگل یکپارچه است، اما هم با دستگاه‌های اندرویدی و هم آی او اسی سازگاری دارد.

گجت کاهش وزن مچ‌بند هوشمند Fitbit Charge 6

هیچ نیازی به وارد کردن دستی فعالیت‌ها با Fitbit Charge 6 نیست. زیرا ردیابی هوشمند آن‌ها را به‌صورت خودکار شناسایی و ثبت می‌کند. همچنین این دستگاه می‌تواند سطح اکسیژن خون، دمای پوست و سطح استرس شما را هم ثبت کند. و امتیاز خوبی که دارد، این است که هنگام پوشیدن در شب می‌تواند خواب شما را هم زیر نظر بگیرد.

۲. ردیاب Lumen Metabolism

ردیاب Lumen Metabolism

یکی از منحصر به‌فردترین گجتن‌هایی که در این لیست وجود دارد، Lumen است. این یک دستگاه تنفسی نظارت کننده روی سوخت و ساز بدن است که از یک سنسور CO2 برای درک بهتر سوخت و ساز بدن شما کمک می‌گیرد. این دستگاه میزان اکسیژنی که در هر بار نفس کشیدن مصرف می‌کنید را اندازه‌گیری می‌کند و نشان می‌دهد که منبع اصلی سوخت و ساز بدن شما در آن لحظه دقیقا چیست. دو نوع منبعی که این دستگاه نشانتان می‌دهد «کربوهیدرات‌ها» و «چربی‌ها» هستند.

بعد از دمیدن داخل دستگاه در اول صبح، این دستگاه مطابق دستورالعمل خودش به شما امتیازی بین ۱ تا ۵ خواهد داد. هرچه این عدد کمتر باشد، چربی بیشتری می‌سوزانید. اعداد بالاتر بدان معناست که درصد سوزاندن کربوهیدرات بیشتر از چربی است. لومن ادعا می‌کند که با رژیم فستینگ و یک برنامه غذایی شخصی‌سازی شده، می‌توانید چربی بیشتری بسوزانید.

گجت کاهش وزن ردیاب Lumen Metabolism

استفاده از این دستگاه نیازمند متعهد بودن شما و داشتن اراده محکم است. شما باید هر روز صبح از این دستگاه استفاده کنید تا نتایج دقیقی را به‌نمایش بگذارد. گاها ممکن است برای دریافت نتایج دقیق، به چند ماه زمان نیاز باشد. این گجت همچنین در طول مسیر لاغری، توصیه‌های خوبی را برای کاهش وزن به شما ارائه می‌کند.

۳. ترازوی هوشمند Renpho Elis 1

ترازوی هوشمند Renpho Elis 1 - گجت کاهش وزن

این ترازوی هوشمند با شیشه دوبار تقویت شده و پد‌های ضد لغزش، بیشتر از اندازه‌گیری وزن ساده را در اختیار شما می‌گذارد. چهار الکترود آن می‌توانند تا ۱۳ شاخص ترکیب بدنی از جمله چربی بدن، جرم عضلانی و BMI را تخمین بزنند. تمام این داده‌ها از طریق بلوتوث به اپلیکیشن رایگان رنفو منتقل می‌شوند تا شما بتوانید پیشرفت خود را روی صفحه نمایش گوشی‌تان رصد کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا اهدافی مانند وزن یا BMI ایده‌آل را تعیین کنید تا برای تلاش کردن انگیزه پیدا کنید.

این اپلیکیشن موبایل که روی دستگاه‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی در دسترس است، می‌تواند با اپلیکیشن‌های دیگری مانند Apple Health، Google Fit و MyFitnessPal همگام‌سازی شود. علاوه بر این، می‌تواند با اپل واچ هم سازگار شود. شما همچنین می‌توانید چندین اکانت را به حساب رنفو خود اضافه کنید تا دیگر اعضای خانواده‌تان هم بتوانند پیشرفت خود در کاهش وزن را در کنار شما زیر نظر بگیرند.

۴. بطری آب هوشمند HidrateSpark Pro

گجت کاهش وزن - بطری آب HidrateSpark Pro

هیدراته ماندن، یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت در کاهش وزن است. تحقیقات نشان می‌دهد که حتی نوشیدن مقدار کمی آب در طول روز هم می‌تواند باعث پیشرفت شما در مصرف کمتر کالری روزانه باشد. اما گاهی سخت است بدانیم که در طول یک روز چقدر به آب نیاز داریم و آیا به هدف خود رسیده‌ایم یا خیر. گجت HidrateSpart Pro قصد دارد با فناوری هوشمند خود این مشکل را حل کند.

این بطری آب از جنس استیل ضد زنگ با عایق خلاء، میزان آب مصرفی روزانه شما را ردیابی می‌کند و با تلفن هوشمند شما از طریق بلوتوث همگام‌سازی می‌شود.

چراغ‌های RGB روی بطری هیدرات اسپارک پرو در طول روز روشن می‌شوند که به شما یادآوری می‌کند آب بنوشید تا به اهداف خود برسید. رنگ، فرکانس و الگوی این نورپردازی از طریق اپلیکیشن رایگان هیدرات اسپارک سفارشی می‌شوند. با استفاده از یک اپلیکیشن، شما همچنین می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید و در چالش‌های دوستانه‌ای را با هم آغاز کنید. این اپلیکیشن با سرویس‌های دیگری مانند فیت‌بیت و اپل هلث سازگار است.

علاوه بر این، اپلیکیشن هیدارت اسپارک دارای قابلیتی است که به شما در پیدا کردن بطری خود در هر جای منزل که باشد کمک می‌کند. بنابراین هیچ‌وقت بطری خود را گم نخواهید کرد.

۵. هدفون بی‌سیم Jabra Elite 8 Active

گجت کاهش وزن - هدفون بی‌سیم Jabra Elite 8 Active

تحقیقات نشان می‌دهد بیشتر افراد وقتی هنگام ورزش کردن به موسیقی‌های شاد گوش می‌کنند، سخت‌تر تلاش می‌کنند. اینجاست که هدفون بی‌سیم جبرا Elite 8 Active می‌تواند گزینه بسیار مفیدی برای شما باشد. گوشی‌های این ایرباد بی‌سیم با بلوتوث کار می‌کنند. بنابراین در طول ورزش کردن سیم‌ها مزاحم شما نخواهند بود. اگر هم در یک مکان پر سر و صدا ورزش می‌کنید، می‌توانید از تکنولوژی لغو نویز و صدای دالبی فراگیر استفاده کنید.

گجت کاهش وزن - هدفون بی‌سیم Jabra Elite 8 Active

گوشی‌های ایرباد بی‌سیم جبرا الیت ۸ اکتیو دارای گواهی IP68 ضد گردوغبار و ضد آب هستند. بنابراین اگر زیاد عرق می‌کنید، نگران خراب شدن گوشی‌های شیک خود در طول یک تمرین ورزشی سنگین نباشید. این ایربادها با وزن ۱۵ گرمی خود مزاحمتی را در طول ورزش برای شما ایجاد نمی‌کنند. همچنین هر یک از گوشی‌ها هشت ساعت شارژدهی دارند و با استفاده از یک کیس شارژ این میزان به ۳۲ ساعت قابل افزایش است.

چیزی که گوشی‌های هدفون جبرا الایت ۸ اکتیو را از سایر ایربادهای بازار متمایز می‌کند، مقاومت بسیار بالای آن‌ها است که برای ورزشکاران بسیار مناسب است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*