اینترنت هدیه دولت

اینترنت هدیه دولت تا چه تاریخی اعتبار دارد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مهلت ثبت نام اینترنت هدیه دولت، تاریخ اعتبار استفاده از این اینترنت را نیز اعلام کرد.

ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولتی که شامل ۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل (معادل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی) است از روز یکشنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و بنا به صحبت‌های وزیر ارتباطات، هفته آینده آخرین مهلت ثبت نام در این طرح خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

سرعت اینترنت همراه تا خردادماه ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

تاریخ اعتبار اینترنت هدیه دولت

اینترنت هدیه دولتی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین مهلت ثبت‌نام و استفاده از بسته رایگان اینترنت دولتی، حداکثر مهلت استفاده از این بسته رایگان را تا تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. وی با اشاره مجدد به دلایل گرانی تعرفه اینترنت همراه در کشور، علل عمده این افزایش قیمت را بهبود زیرساخت‌ها و ارائه خدمات اپراتورها به مردم اعلام کرد.

زارع پور در خصوص میزان ترافیک ارائه شده در بسته اینترنت هدیه دولتی، مجدد خاطرنشان شد که برای همه اپراتورها و همه افراد تنها یک بسته در نظر گرفته شده و شامل ۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل خواهد بود. وی به همه شهروندانی که تا به حال درخواست خود را برای تخصیص اینترنت دولتی ثبت نکرده‌اند اعلام کرد تا با ورود به پنجره ملی خدمات هوشمند، درخواست خود را هر چه سریع‌تر ثبت کنند.

تخصیص بسته اینترنت دولتی از روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه برای آن دسته از افرادی که ثبت نام کرده بودند آغاز شده و بنا به صحبت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*