گوشی تاشو مفهومی جدید سامسونگ

گوشی تاشو مفهومی جدید سامسونگ همان چیزیست که همه می‌خواهیم + ویدیو

گوشی تاشو مفهومی جدید سامسونگ Flex in & Out Flip که در نمایشگاه CES 2024 به‌نمایش گذاشته شد، سبک جدیدی از نمایشگرهای تاشو را نشان می‌دهد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 یک گوشی تاشو مفهومی جدید به نام “Flex in & Out Flip” را به نمایش گذاشت که واقعا جذاب است. صفحه نمایش آن می‌تواند باز و بسته شود و حتی به طور عقب خم شود تا حتی اگر بسته باشد هم بتوانید از صفحه نمایش استفاده کنید. اندازه این نمایشگر در مثل گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ، ۶.۷ اینچی است و وقتی که به عقب خم می‌شود، یکی از طرفین صفحه نمایش بزرگتر از طرف دیگر است تا از مسدود شدن دوربین‌ها جلوگیری کند.

ویدیویی از گوشی تاشو مفهومی جدید سامسونگ

CNET می‌گوید، یک طرف نمایشگر فضای اضافه‌تری را در اختیار شما قرار خواهد داد که فضای کافی برای نمایش چند تا از آیکون‌های تنظیمات سریع، ساعت، درصد شارژ باقیمانده و کنترل پخش چندرسانه‌ای است. این تغییر جالبی نسبت به مدل زد فلیپ است که می‌تواند بسیاری از کمبودها و نواقص آن را از بین ببرد.

این گوشی تاشو مفهومی جدید سامسونگ نشان می‌دهد که غول کره‌ای به توسعه نمایشگرهای به‌سبک Flex in & Out برای محصولات تاشو خودش علاقه‌مند است. سامسونگ تابستان سال گذشته میلادی ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک گوشی مفهومی شبیه زد فولد را نشان می‌دهد که شبیه یک کتاب درآمده است؛ اما با خم شدن صفحه به عقب، همچنان نیمی از نمایشگر داخلی قابل استفاده است.

از آنجا که طی این چند سال اخیر گوشی گلکسی زد فولد هیچ تغییر اساسی و بزرگی را تجربه نکرده، انتظار می‌رود سامسونگ توسعه این طرح مفهومی را سرعت ببخشد و آن را آماده استفاده مصرف‌کنندگان کند. البته گلکسی زد فلیپ ۵ تغییرات خوبی نسبت به نسل گذشته خودش داشته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بزرگ‌تر شدن و کارآمدتر شدن نمایشگر خارجی آن است.

شاید چند سال طول بکشد تا یک گوشی هوشمند با نمایشگری به‌سبک این طرح مفهومی راهی بازار شود. گوشی‌هایی با این سبک کارایی می‌توانند به محبوبیت هر چه بیشتر بازار گوشی‌های تاشو نیز کمک کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*