ماساژور چشم هوشمند شیائومی

با ماساژور چشم شیائومی، دیگر هیچ نمایشگری خسته‌کننده نیست

ماساژور چشم هوشمند شیائومی – Xiaomi Youpin برای کاربرانی عرضه شد که چه برای کار و چه سرگرمی، مدت زمان زیادی از نمایشگرها استفاده می‌کنند.


شیائومی جدیدترین محصول خود را به نام ماساژور چشم میجیا در بازار چین رسماً معرفی کرد. این محصول حالا در Xiaomi Youpin در دسترس قرار گرفته و از هفدهم ژانویه هم روند سرمایه گذاری جمعی آن آغاز می‌شود. ماساژور چشم شیائومی با نام رسمی The Mijia Smart Eye Massager با قیمت 63 دلار معادل سه میلیون تومان روانه بازار می‌شود.

ماساژور چشم هوشمند شیائومی دارای امکانات بی نظیری است که می‌تواند به کم چشمان خسته شما بیاید. فرقی ندارد که شغلتان با صفحه نمایش و نور نمایشگر باعث خستگی چشم می‌شود یا تنها برای تفریح و استراحت می‌خواهید چشمان خود را ماساژ دهید؛ در هر صورت محصول جدید شیائومی امکاناتی دارد که به درد هر قشری از مصرف کنندگان می‌خورد. در ادامه این مطلب با ما در گجت‌نیوز همراه باشید تا ویژگی‌های مهم ماساژور چشم شیائومی را برشماریم.

ماساژور چشم هوشمند شیائومی

ویژگی‌های ماساژور هوشمند شیائومی میجیا

ماساژور چشم میجیا شیائومی با تمرکز بر ساختار چشم انسان طراحی شده و دارای قابلیت‌های شخصی سازی شده در طراحی اختصاصی شامل هفت بخش و چهار دریچه هوای مستقل است. این دریچه‌های هوا به طور مؤثر می‌توانند 8 نقطه اصلی مد نظر در طب فشاری اطراف چشم را هدف قرار دهند. بدین ترتیب، تجربه‌ای از ماساژ جامع و درخور به اطراف چشم‌ها ارائه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و برترین اختراعات سال ۲۰۲۳ از نگاه مجله تایم

ماساژور چشم شیائومی همچنین شامل 5 سری کیسه هوا یا ایربگ بزرگ و 4 ایربگ کوچک‌تر می‌شود تا در نتیجه، سه سطح ماساژ با درجه تنظیمی متفاوت در شدت و فشار در دسترس کاربر قرار گیرد. این طراحی درواقع روش‌های ماساژ چشم را تقلید کرده و سطح کارآمدی آن را به شکل مدرن ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، ماساژور چشم هوشمند شیائومی با طراحی توخالی در قسمت منطبق بر چشمان کاربر سعی دارد شدت فشار بر مردمک چشم را کاهش دهد. این بخش همچنین دارای یک پنجره نامرئی برای بهبود امکان دیدن فضای اطراف کاربر است.

محصول تازه این غول تکنولوژی چینی از نوعی چرم پروتئین سازگار با پوست انسان استفاده می‌کند تا لطافت و راحتی رویه آن حفظ شود. بند دور سر هم با طراحی کمربندی خود و دسته‌های کشی قصد دارد امکان تغییر سایز را با توجه به دور سر متفاوت کاربران فراهم کند. سیستم دریچه هوا در ماساژور چشم هوشمند شیائومی به گونه‌ای با کیفیت طراحی شده که کمترین نویز را دارد. به همین خاطر، دستگاه با خروجی صدای کمتر از 50 دسی بل کار می‌کند. طراحی تاشو در این محصول هوشمند، امکان حمل کردن و استفاده‌اش در شرایط مختلف و همراه کاربر را آسان‌تر از همیشه کرده است.

ماساژور میجیا از تکنولوژی کنترل دما NTC بهره می‌برد و امکان تنظیم درجه در سه سطح مختلف را ارائه می‌کند. این قابلیت از اپلیکیشن Xiaomi Mi Home قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند در زمان واقعی به پایش و تغییر تنظیمات سطح دمای دستگاه به منظور بهبود تجربه ماساژ چشم بپردازند.

ماساژور چشم هوشمند شیائومی

امکان ارتباط هوشمند ماساژور چشم هوشمند شیائومی میجیا با اپلیکیشن Mi Home به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم از گوشی هوشمند خودشان تنظیمات دستگاه مذکور را تغییر دهند. این گجت هوشمند همچنین از امکان ارتباط سریع NFC برای عملیات آسان پشتیبانی می‌کند. در اپلیکیشن امکان تنظیم سه وضعیت شخصی سازی شده وجود دارد و علاوه بر آن هفت حالت پیش فرض هم تعریف شده است تا ماساژور چشم جدید بتواند نیازهای متفاوت را در افراد برآورد سازد.

همچنین بخوانید: شیائومی از پیشرفته‌ترین پتو برقی خود رونمایی کرد

از نظر ویژگی‌های فیزیکی، ماساژور چشم شیائومی یک باتری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت دارد که زمان شارژ کامل آن 2.5 ساعت اعلام شده است. این گجت در ابعاد 234 در 115 در 76 میلی متر ساخته شده و 370 گرم وزن دارد. درگاه شارژ آن از نوع USB Type-C با کابل پیش فرض طراحی شده و دستورالعمل استفاده به همراه کیف نگهداری مخصوص در جعبه آن قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*