بهترین رینگ لایت

بهترین رینگ لایت های حال حاضر در بازار

رینگ لایت های زیادی در ابعاد و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد؛ در ادامه با بهترین رینگ لایت های حال حاضر در بازار جهان آشنا می‌شویم


امروزه دوربین‌های تعبیه شده در گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته عمل می‌کنند و از آن‌ها برای فیلم برداری و تصویربرداری خانه‌هایی به ارزش چند میلیون دلار استفاده می‌شود. البته تقریباً همه آن‌ها هنوز هم در یک بخش به خصوص لنگ می‌زنند و آن هم “نور” است. فرقی نمی‌کند که لنز دوربین گوشی شما چند مگا پیکسلی است؛ وقتی نور محیط ضعیف باشد، کیفیت تصویر ثبت شده به شدت آسیب می‌بیند. حتی تصویری به سادگی یک تصویر سلفی برای پروفایل اینستاگرام یا استریم بازی ویدیویی هم نیازمندی نور مناسب است که متاسفانه گوشی به تنهایی نمی‌تواند آن را فراهم کند.

البته بسیاری از موارد در تصویربرداری مانند عکاسی محیط ممکن است نیازمند نورپردازی گسترده یا محیطی باشد؛ اما برای ثبت پرتره یا کلوزآپ داشتن ابزاری مانند رینگ لایت کفایت می‌کند. نور ملایم و پراکنده رینگ لایت باعث از بین رفتن سایه‌ها می‌شود و تصویری بهتر و گرم‌تر را ثبت می‌کند.

دانستن این موضوع که رینگ لایت می‌تواند برای عکاسی شما مزیت داشته باشد، تنها نیمی از قضیه است. بخش مهم‌تر موضوع، شامل آشنایی با انواع رینگ لایت‌ها و توانایی انتخاب رینگ لایت مناسب با توجه به هدف فعالیت شما می‌شود. در خلال سال‌های گذشته، انتخاب‌ها در بازار این محصول افزایش پیدا کرده؛ اما اگر مدل مناسبی را تهیه کنید می‌توانید بهترین نتایج ممکن را در عکاسی سوژه‌ها مشاهده کنید. در ادامه با گجت‌نیوز همراه باشید تا 5 مورد از بهترین رینگ لایت‌های حال حاضر بازار را به شما معرفی کنیم.

رینگ لایت 18 اینچی NEEWER

با رینگ لایت 18 اینچی (45.7 سانتی متر) مدل NEEWER 55W می‌توانید محصولی با پوشش مناسب تهیه کنید. سر بزرگ این محصول روی تریپاد (سه پایه) قابل تنظیم قرار گرفته است که ارتفاع آن در بلندترین حالت به 61 اینچ (154 سانتی متر) می‌رسد و قابلیت تنظیم درجه تا 180 درجه بعلاوه گردن منعطف در بخش بالایی دارد. 250 لامپ ال ای دی با نور قابل تنظیم در رینگ لایت تعبیه شده و بیشترین میزان روشنایی آن 5600K به منظور شبیه سازی نور روز در روشن‌ترین تنظیمات آن است. از این محصول می‌توانید برای سلفی گرفتن یا نور دادن به چهره مشتری خود استفاده کرده و بازه مناسبی از نور و روشنایی مورد نیاز عکس دریافت کنید.

بهترین رینگ لایت

رینگ لایت 18 اینچی NEEWER آن‌قدر محبوب شده که تعداد 62 هزار نظر از سوی کاربران دریافت کرده است و 84 درصد هم به آن امتیاز 5 ستاره داده‌اند. این محصول با امتیاز کلی 4.7 ستاره از سوی کاربران برای ایجاد نور مناسب در عکاسی حرفه‌ای مورد تحسین واقع شده. NEEWER به قیمت 89 دلار با دو فیلتر رنگی سفید و نارنجی، ریموت بلوتوثی مخصوص شاتر، نگهدارنده فلاش کفشک سرد 360 درجه‌ای، نگهدارنده گوشی و کیف حمل به فروش می‌رسد.

رینگ لایت Elgato Premium

برند Elgato یک رینگ لایت کاربردی 17 اینچی (43 سانتی متر) 45 واتی دارد که بیشینه روشنایی 2500 لومن را برای شبیه سازی محیط خیلی روشن و مخصوص استریمینگ ارائه می‌کند. طراحی و ساخت حرفه‌ای در رینگ لایت پریمیوم برند Elgato کمک می‌کند این محصول از میان رقیبانش متمایز شود. همچنین بازه رنگی 2900 تا 7000K آن باعث شده است به انتخابی فوق العاده برای استریمرها و تولید کنندگان محتوا تبدیل شود. با این رینگ لایت فوق العاده می‌توانید نور کهربایی غروب خورشید یا فضای سرد و آبی رنگ یخ‌های قطبی را هم شبیه سازی کنید.

بهترین رینگ لایت

رینگ لایت پریمیوم امتیاز 4.6 را در آمازون و Best Buy کسب کرده در گوگل 4.5 است. همچنین هزاران نظر از سوی کاربران برای آن به ثبت رسیده که نقطه قوتش را تنظیم 90 درجه‌ای و استند مخصوص دسکتاپ می‌دانند. همچنین اپلیکیشن رسمی موبایل و دسکتاپ برای کنترل تنظیمات آن در دسترس کاربران قرار گرفته تا تنظیمات نور را آسان‌تر کند. این رینگ لایت یک بالابرنده دوربین استاندارد دارد که روی پل تلسکوپی با ارتفاع 43 تا 73 سانتی متر نصب می‌شود.

محصول مذکور با قیمت 150 دلاری از انواع گران شناخته می‌شود؛ اما با خرید آن می‌توانید خیال خود را از کیفیت تصاویر راحت کنید. همچنین برند Elgato دو سال گارانتی برای آن ارائه می‌دهد.

رینگ لایت 10 اینچی Sensyne

یک رینگ لایت 10 اینچی (25 سانتی متر) می‌تواند برای سلفی گرفتن یا ضبط ویدیوهای آموزشی در زمینه زیبایی انتخاب بسیار مناسبی باشد. رینگ لایت کاربردی و مطمئن برند Sensyne تنظیمات ده گانه نوری در بازه سه نوع تم رنگی ارائه می‌دهد تا زمینه نور و رنگ مناسب خودتان را به راحتی انتخاب کنید. با استفاده از Sensyne قادر خواهید بود نور جمع و جور و روشن برای تولید تصاویر و ویدیوهای زیبای خود ایجاد کنید در حالی که فضای زیادی هم اشغال نشده باشد.

بهترین رینگ لایت

تریپاد قابل تنظیم این محصول از 15.7 تا 50 اینچ (40 تا 127 سانتی متر) ارتفاع پشتیبانی می‌کند. این بازه فوق العاده برای کاربردهای مختلفی مناسب است؛ مخصوصاً اگر یک نگهدارنده گوشی بلند شونده به آن نصب یا از ریموت بلوتوثی شاتر استفاده کنید. قیمت محصول 50 دلار در نظر گرفته شده است که با توجه به رقیبان سطح بالای بازار، شاید بهترین نکته درباره این رینگ لایت باشد.
درباره نظرات مصرف کنندگان هم باید به 46000 نظر ثبت شده اغلب مثبت و امتیاز 4.5 ستاره محصول در آمازون اشاره کنیم.

رینگ لایت 19 اینچی IVISII

این رینگ لایت یک محصول با کیفیت و سطح بالا با پشتیبانی از یک بازه وسیع در انتخاب‌‌ تنظیمات نوری است. در این محصول نه تنها می‌توانید نور ال ای دی‌ها را از 3000 تا 5800K تنظیم کنید، بلکه سری دو رنگ 60 واتی آن از سه نوع فیلتر رنگی بهره می‌برد. می‌توانید ته رنگ خاص به محتوای خود اضافه کنید و در رنگ‌های آبی، سبز و قرمز بدون نیاز به قربانی کردن نور، حمام رنگ بگیرید.

بهترین رینگ لایت

این محصول کاربردی و با کیفیت دارای منافذی برای خنک کردن دستگاه و درگاه‌هایی مخصوص تعبیه باتری‌های شارژ شونده سونی است. همچنین می‌توانید سری را با سه درگاه کفشک سرد به سه دستگاه مختلف مجهز کنید. فرقی ندارد که در حال فیلم برداری با دوربین DSLR یا گوشی هوشمند خود هستید، سری رینگ لایت IVISII و سایر ملحقات دیگر آن می‌توانند نیاز شما را برآورده کنند.

 

این رینگ لایت 19 اینچی در آمازون امتیاز 4.6 کسب کرده و 80 درصد کاربرانی که امتیاز داده‌اند، امتیاز 5 ستاره ثبت کرده‌اند. قیمت این محصول 140 دلار است که شاید در مقابل برخی انتخاب‌های ممکن دیگر گران به نظر برسد؛ اما امکانات و ویژگی‌های آن را نباید نادیده گرفت.

رینگ لایت 10 اینچی Weilisi

گاهی امکان بازی کردن با تنظیمات نوری محیط برای کارتان هم خوب است. رینگ لایت سلفی 10 اینچی (25 سانتی متر) از برند Weilisi مشخصاً برای همین منظور طراحی شده و دارای ال ای دی‌هایی است که می‌توانید وضعیت رنگی مد نظرتان را از میان 38 حالت مختلف آن انتخاب کنید. این حالت‌های رنگی شامل 6 تم مونوکروم یا تک رنگ و 29 حالت دینامیک می‌شود. البته که می‌توانید از نور سرد تا گرم، شبیه ساز نور روز و روشنایی 2700 تا 6700K بهره ببرید؛ اما رینگ لایت Weilisi خود را از سایر رقیبان این فهرست طلایی با پیشنهاد همین رنگین کمان غنی از صورتی پررنگ تا سبز تیره متمایز کرده است.

بهترین رینگ لایت

این محصول هم یک ریموت مخصوص برای تسهیل روند تنظیمات رنگ و روشنایی دارد و شاتر بلوتوثی آن به کاربر کمک می‌کند با استفاده از آیفون و دستگاه‌های اندرویدی و تریپاد تلسکوپی ارتباط دور برقرار کند. ارتفاع تریپاد محصول از 19 تا 67 اینچ (48 تا 170 سانتی متر) قابل تنظیم است.

رینگ لایت 10 اینچی Weilisi در بخش پایین رده بازار قرار دارد اما همچنان محصولی باکیفیت بالا است و تنها 40 دلار قیمت دارد. امتیاز آن در آمازون 4.5 بوده و 76 درصد کاربران به آن امتیاز 5 ستاره داده‌اند. این رینگ لایت مخصوصاً برای تازه کارها با برنامه اقتصادی، انتخابی فوق العاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*