هیوندای بایون 2024

نسخه فیس لیفت شاسی بلند جمع و جور هیوندای بایون 2024 معرفی شد

نسخه فیس لیفت هیوندای بایون 2024 معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جمع و جور Hyundai Bayon 2024 Facelift آشنا می‌شویم.

هیوندای از نسخه فیس لیفت شاسی بلند کوچک بایون پرده برداشت. این شاسی بلند کره‌ای اکنون از طراحی جدید به‌همراه امکانات استاندارد بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات نسخه فیس لیفت هیوندای بایون 2024 آشنا خواهیم شد.

مشخصات هیوندای بایون 2024 فیس لیفت

ر

هیوندای در سال 2021 برای نخستین بار شاسی بلند کوچک بایون را روانه بازار کرده و اکنون پس از گذشت 3 سال برای آن یک فیس لیفت جزئی را در نظر گرفته است. از لحاظ طراحی ظاهری، طراحان با تغییرات کوچک توانستند آن را نسبت به قبل جذاب‌تر کنند. اکنون در بالای دماغه خودرو شاهد دی‌لایت‌های باریکی هستیم که یک نوار LED باریک آنها را به یکدیگر متصل کرده است.

هیوندای بایون 2024

همچنین طراحان برای این خودرو یک جلوپنجره ذوزنقه‌ای پهن جدید به‌همراه تغییرات جزئی در سپر جلو را در نظر گرفتند. در بخش عقب نیز چراغ‌های دنده عقب جدید در دو طرف به‌همراه سپر بازطراحی شده به چشم می‌خورد. هیوندای قصد دارد نسخه فیس لیفت بایون را با 4 رنگ بیرونی جدید روانه بازار کند.

مشخصات فنی هیوندای Bayon فیس لیفت

هیوندای بایون 2024

هیوندای بایون 2024 فیس لیفت اکنون به‌شکل استاندارد با صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی و صفحه نمایشگر لمسی بزرگتر 10.25 اینچی در تمام بازارها عرضه خواهد شد. ضمن این‌که هیوندای سیستم ناوبری این خودرو را نیز به قابلیت به‌روزرسانی از راه دور مجهز کرده است.

هیوندای بایون 2024

هرچند هیوندای جزئیاتی از مشخصات فنی بایون 2024 فیس لیفت را منتشر نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد این شاسی بلند کره‌ای کوچک همانند مدل قبلی خود از پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که دو خروجی را به‌همراه دارد؛ مدل اول می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن‌متر را به تولید برساند. مدل دوم نیز قادر به تولید قدرتی برابر با 120 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن‌متر است.

Hyundai Bayon 2024 Facelift

در حال حاضر مشخص نشده هیوندی بایون 2024 با چه قیمتی روانه بازار اروپا خواهد شد، اما قیمت فعلی این خودرو در نسخه پایه حدود 27 هزار و 376 دلار است که با توجه به تغییرات اعمال شده قیمت آن نیز اندکی افزایش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*