خودروهای جدید میتسوبیشی

خودروهای جدید میتسوبیشی توسط آرین موتور به ایران وارد می‌شوند

مدیر فروش آرین پارس موتور اعلام کرد طرح واردات خودروهای میتسوبیشی در دستور کار قرار گرفته و این خودروها تا پایان سال 1402 وارد ایران خواهند شد.

علی موسوی، مدیر فروش آرین پارس موتور در حاشیه معرفی خودرو لاماری هیبرید اعلام کرد خانواده مشتریان لاماری به 12 هزار و 500 نفر افزایش پیدا کرده و تا پایان سال نیز این آمار به بیش از 15 هزار نفر خواهد رسید. ما در گروه آرین موتور دارای ظرفیت چند برابر این آمار هستیم و می‌توانیم محصولات جدید را نیز روانه بازار کنیم.

مدیر فروش آرین موتور با اعلام این‌که متوسط زمان تحویل خودرو از تولید تا تحویل حدود 11 روز است، گفت ما توانستیم خودرو 93 درصد از مشتریان را در بازه زودتر از زمان قرارداد به دست آنها برسانیم. ما قرارداد تحویل خودرو 90 روزه کاری را که حدود 105 روز است را سریع‌تر از قرارداد و ظرف مدت 68 روز به مشتریان تحویل داده‌ایم. موسوی در پاسخ به این پرسش که چه زمان لاماری هیبرید روانه بازار خواهد شد گفت ایما هیبرید از سه ماه قبل وارد و ترخیص شده و از نیمه دوم بهمن 1402 در سامانه عرضه خواهد شد.

واردات خودروهای جدید میتسوبیشی توسط آرین موتور

مدیر فروش آرین موتور مدیر فروش آرین موتور در بخش دیگری از گفته‌های خود تایید کرد طرح واردات خودروهای میستوبیشی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و تا پایان سال 1402 شاهد ورود خودروهای Mitsubishi به ایران خواهیم بود.