دنا پلاس

ایران خودرو 11 هزار دستگاه دنا پلاس را طی چند روز آینده روانه بازار می‌کند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 11 هزار دستگاه دنا پلاس دپو شده خبر داد و گفت ایران خودرو این خودروها را طی چند روز آینده روانه بازار خواهد کرد.

احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اخیرا پس از این‌که گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون دپوی 17 هزار خودرو را دریافت کرد، شخصا با حضور میدانی وضعیت عرضه این خودروها را بررسی کرد. این مقام مسئول پس از بازدید میدانی از پارکینگ یک شرکت خودروسازی دستور داد تا 11 هزار خودرو دنا پلاس احتکار شده ظرف مدت 10 روز آینده عرضه شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات عرضه این خودروها را بررسی می‌کنیم.

عرضه 11 هزار دستگاه دنا پلاس دپو شده

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص عنوان کرد پس از این‌که گشت تعیزات حکومتی یک بازرسی میدانی را انجام داد، موانع تحویل این خودروها برطرف شد تا این خودروها طی 10 روز آینده به مالکان خود تحویل داده شوند. البته در بررسی‌های فنی تخصصی مشخص خواهد شد که آیا شرایط واگذاری خودروها طی مدتی که دپو شده بودند، برای خودروساز وجود داشت یا خیر. ضمن این‌که سهل‌انگاری، قصور یا تعمد این خودروساز یا کم‌کاری سازمان‌های مرتبط نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اصانلو با اعلام این‌که تضییع حقوق مردم به‌عنوان خط قرمز تعزیرات شناخته می‌شود، گفت تمام خودروسازان تولید داخل و شرکت‌های مونتاژی زیر ذره‌بین تعزیرات قرار دارند و بلافاصله پس از این‌که گزارش‌های مردمی را نیز دریافت کنیم، روسای شعب آماده هستند تا با حضور میدانی به بررسی این گزارش‌ها بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*