ویدیو بازسازی تریلر GTA VI توسط هیوندای

بازسازی تریلر GTA VI توسط هیوندای احتمالاً خنده‌دارترین تبلیغ خودرویی باشد که تاکنون دیده‌اید

هیوندای برای تبلیغ تیم رالی خود تریلر معرفی بازی GTA VI را بازسازی کرده. در ادامه این ویدیو جالب را تماشا کنید که خنده‌دار از آب در آمده است.

تریلر معرفی فوق‌العاده مورد انتظار نسخه جدید GTA که آذرماه گذشته منتشر شد، بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات صنعت سرگرمی سال 2023 بود. این تریلر در مدت کوتاهی به بازدید بیش از 150 میلیون و چندین رکورد تازه دست پیدا کرد و در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر موضوع بحث شد. حالا هیوندای، خودروساز کره‌ای برای تبلیغ تیم خود در مسابقات رالی قهرمانی جهان (WRC) تریلر GTA VI را به سبک و سیاقی جالب بازسازی کرده است.

بازسازی تریلر GTA VI در ویدیو تبلیغاتی جدید هیوندای

هیوندای در این ویدیو تلاش کرده تمام صحنه‌های تریلر بازی GTA 6 را با چاشنی طنز بازسازی کند و خروجی آن ویدیویی سرگرم‌کننده از آب در آمده است که احتمالاً قبل از آغاز فصل 2024 رالی قهرمانی جهان به نوبه خود توجهات را به سمت این خودروساز کره‌ای جلب می‌کند. «اوت تاناک» (Ott Tanak)، قهرمان WRC و «تیری نوویل» (Thierry Neuville)، هم‌تیمی او نقش دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای 6 یعنی جیسون و لوسیا را در این ویدیو بازی می‌کنند.

اگر دنبال‌کننده دنیای بازی‌های ویدیویی باشید، باید طی چند وقت اخیر بازسازی تریلر GTA 6 در GTA 5 یا ماینکرفت را دیده باشید. با این حال، بازسازی تریلر این بازی توسط این شرکت خودروسازی اقدامی غیرمنتظره است که برای عده بسیاری جالب به نظر می‌رسد.

بازی GTA VI که پس از گذشت 10 سال از عرضه آخرین نسخه این سری معرفی شد، قرار است سال 2025 بالاخره به عرضه برسد؛ البته در صورتی که تاخیری در عرضه آن صورت نگیرد. راک‌استار تا به اینجا انتشار این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را تایید کرده، اما هنوز سخنی از نسخه پی‌سی به میان نیاورده است. انتظار می‌رود در پیروی از الگو GTA V، این نسخه مدتی بعد از نسخه‌های کنسولی رسماً در دسترس قرار بگیرد.

نسخه جدید GTA، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ، بازیکنان را دوباره به وایس سیتی یا به‌طور دقیق‌تر، ایالت لئونیدا می‌برد که وایس سیتی فقط بخشی از آن است. بر اساس تریلر منتشر شده و جزئیات لو رفته تاکنون، دو شخصیت قابل بازی در این عنوان با نام‌های جیسون و لوسیا حضور خواهند داشت. گفتنی است که لوسیا اولین شخصیت اصلی زن در سری جی تی ای به حساب می‌آید.