قیمت کیا K5

قیمت کیا K5 وارداتی کوشا خودرو رسما مشخص شد

قیمت کیا K5 وارداتی توسط کوشا خودرو اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری و مشخصات سدان وارداتی Kia K5 آشنا خواهیم شد.

شرکت کوشا خودرو که واردکننده محصولات کیا به ایران شناخته می‌شود به‌تازگی قیمت نهایی کیا K5 را اعلام کرد. دعوتنامه این سدان کره‌ای نیز به‌زودی به دست مشتریان خواهد رسید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو را بررسی خواهیم کرد.

قیمت کیا K5 وارداتی

شرکت کوشا خودرو برای سدان کره‌ای کیا K5 قیمت نهایی 2 میلیارد و 467 میلیون و 321 هزار تومان را ویژه بهمن ماه در نظر گرفت. البته قیمت علی‌الحساب این خودرو 1 میلیارد و 730 میلیون تومان بود که قیمت نهایی آن اکنون با اضافه شدن تمام هزینه‌ها به حدود 2.5 میلیارد تومان رسیده است.

قیمت کیا K5

گفتنی است این نسخه از کیا K5 از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته AT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

این سدان کره‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون فرمان کمکی برقی، اپل کار پلی و اندروید اتو، مولتی مدیای 8 اینچی، دریچه هوای عقب، تهویه مطبوع دستی، تنظیم صندلی به‌صورت دستی، حالت رانندگی، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، دوربین دنده عقب با نمایش فاصله تا مانع، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی ایزوفیکس، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک پدالی، ایربگ راننده و سرنشین، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور و آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*