شرایط فروش تیگارد X35

شرایط فروش تیگارد X35 در بهمن 1402

شرایط فروش تیگارد X35 با جزئیات کامل و به‌صورت اقساطی در بهمن ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت خودروسازی سانیار موتور پارسیان اعلام شد.

شرکت سانیار موتور که از شراکت کمپانی بابک چین و دیار خودرو تأسیس شده است، مدتی است با ارائه محصولات تیگارد در بازار ایران شناخته می‌شود. حال در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات این شرکت قرار است تا خودرو کراس‌اوور کامپکت تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ عرضه شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز در بررسی این طرح فروش و معرفی اجمالی این خودرو با ما همراه باشید.

شرایط فروش خودرو تیگارد X35

شرایط فروش تیگارد X35

شرایط فروش اعلام شده توسط سانیار موتور تنها به‌صورت اقساطی است و از تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۲ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. خودرو تیگارد X35 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان توسط این شرکت عرضه خواهد شد و متقاضیان خرید این خودرو باید با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فعال این شرکت نسبت به واریز حدود نیمی از بهای تمام شده تیگارد X35، معادل ۶۵۰ میلیون تومان اقدام نمایند. طرح فروش اقساطی سانیار موتور با بازپرداخت ۱ الی ۵ ساله قابل ثبت نام خواهد بود و مبلغ اقساط به تبعیت از مدت بازپرداخت تغییر خواهد کرد.

موعد تحویل تیگارد X35 تا حداکثر ۹۰ روز کاری از زمان انعقاد قرارداد خواهد بود و رنگ‌های عرضه شده در طرح فروش اقساطی این خودرو سفید، مشکی و نقره‌ای است. همچنین خودرو تیگارد X35 از زمان تحویل به مشتریان، ۳۶ هزار کیلومتر یا سه سال گارانتی خواهند داشت.

شرکت سانیار موتور پارسیان برای فروش تیگارد X35 سود انصراف ۱۲ درصدی سالیانه در نظر گرفته است. لازم به ذکر است جریمه تأخیر تحویل خودرو در این طرح، سالیانه ۲۰ درصد و به‌صورت روزشمار خواهد بود. این طرح، امکان صلح یا انصراف ندارد.

مشخصات فنی تیگارد X35

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قادر است قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را تولید کند. مجموع قدرت این خودرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۶ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز حدود ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد ایکس 35

شرایط فروش تیگارد X35

خودرو تیگارد X35 از امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب به‌همراه دوربین، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد (Auto Hold)، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر ۸ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ۲ عدد کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و سقف پانوراما به‌همراه سانروف بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*