سوزوکی سیاز 2023

سوزوکی سیاز 2023 با قیمت نجومی روانه بازار ایران شد

سوزوکی سیاز 2023 اخیرا به دست مشتریان رسیده و بلافاصله قیمت آن در بازار ایران نیز مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Suzuki Ciaz 2023 در ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت واردکننده خودروهای سوزوکی سیاز اخیرا نخسیتن سری از این سدان وارداتی را به دست مشتریان رسانده و بلافاصله نیز قیمت آن در بازار آزاد ایران مشخص شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Suzuki Ciaz 2023 در ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت سوزوکی سیاز 2023 در بازار ایران

در حالی که سوزوکی سیاز مدل 2023 با قیمت قطعی 1 میلیارد و 430 میلیون تومان به متقاضیان در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه شده بود، اما اکنون پس از این‌که سدان وارداتی به دست مشتریان رسیده، فروشندگان و فعالان بازار برای این خودرو قیمتی بین 3 میلیارد و 400 میلیون تا 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر گرفتند. البته تحویل سری‌های جدید این خودرو به مشتریان باعث خواهد شد تا قیمت آن به 2 میلیارد تومان برسد.

سوزوکی سیاز 2023

گفتی است سوزوکی سیار در قالب یک سدان وارداتی دیفرانسیل جلو روانه بازار ایران شده که از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر خطی بهره می‌برد. این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته مجهز به OverDrive به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

سوزوکی سیاز 2023 وارداتی می‌تواند ظرف مدت 14 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. ضمن این‌که حداکثر سرعت آن نیز 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

سوزوکی سیاز 2023

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل عادی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری و ترمز جلو دیسکی خنک شونده اشاره کرد. همچنین این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل محور پیچشی بهره می‌برد. فرمان کمکی برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز یکی دیگر از امکانات این خودرو محسوب می‌شود.