بهترین گوشی های جهان در ژانویه 2024

بهترین گوشی های جهان در ژانویه 2024 از نگاه انتوتو

پرچمدار اوپو و یک مدل میان رده از برند ردمی، بهترین گوشی های اندرویدی جهان در ژانویه 2024 از نگاه بنچمارک انتوتو هستند.

پلتفرم بنچمارک‌گیری Antutu با انتشار دو فهرست جدید، بهترین گوشی های پرچمدار و میان رده جهان را در ژانویه 2024 رتبه‌بندی کرد. چیزی که در این لیست‌ها جلب توجه می‌کند، حکمرانی تراشه‌های مدیاتک و صدرنشینی گوشی‌های مجهز به دایمنسیتی است.

بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا در ژانویه 2024

در این دسته، اوپو فایند ایکس 7 با قدرت‌گیری از تراشه دایمنسیتی 9300، بالاتر از همه رقبای اندرویدی ایستاد. با اختلاف اندکی از آن، آیکو 12 پرو دوم شد؛ گوشی هوشمندی که از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد. رتبه سوم هم به دیگر گوشی مجهز به این چیپ اسنپدراگون، یعنی ایسوس راگ 8 پرو رسید.

امتیاز نزدیک این سه گوشی، نشان می‌دهد که رقابت بین تراشه‌های پرچمدار مدیاتک و کوالکام، تنگاتنگ است و شاید امکاناتی مانند سیستم خنک‌کننده بهتر، تفاوت را رقم بزند.

هر 7 گوشی دیگر موجود در فهرست انتوتو هم یا چیپست دایمنسیتی 9300 دارند، یا اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام!

بهترین گوشی های میان رده جهان در ژانویه 2024

در این دسته، مدیاتک برتری قاطع‌تری به‌دست آورد؛ جایی که ردمی K70E به‌لطف تراشه دایمسنیتی 8300 اولترا برتر از رقبا ظاهر شد. ریلمی GT Neo5 SE با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 و اختلاف امتیاز نسبتا زیاد، بر جایگاه دوم تکیه زد و ردمی نوت 12 توربو با همین تراشه، سوم شد.

هر 7 گوشی دیگر این فهرست، از تراشه‌های مختلف مدیاتک قدرت می‌گیرند.

بدیهی است که کاربران هنگام انتخاب و خرید یک گوشی، تنها به امتیاز و رتبه آن در بنچمارک‌ها نگاه نمی‌کنند و فاکتورهایی نظیر کیفیت دوربین، دوام شارژ، امکانات نرم افزاری، طراحی و قیمت را هم در نظر می‌گیرند. اما در هر صورت، چنین لیست‌هایی می‌توانند ملاک خوبی برای سنجش کیفیت و قدرت پردازش گوشی‌ها باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*