محصولات کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

معرفی محصولات کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران؛ از اپتیما جدید تا سراتو GT لاین

اگر به خودروهای کیا علاقه دارید، غرفه کوشا خودرو مخصوص شما است. در ادامه به محصولات کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران می‌پردازیم.

آخرین اخبار خودرو داخل کشور حکایت از این دارند که کوشا خودرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده به نمایشگاه خودرو تهران یا همان اتو اکسپو تهران 1402 آمد. این شرکت که مسئولیت واردات محصولات کیا را در این دور بر عهده گرفته، در غرفه خود محصولاتی از جمله کیا K5 یا اپتیما نسل جدید، سراتو جی تی لاین 2 لیتری و دو کراس اوور کیا را به نمایش گذاشت. در ادامه به‌صورت مختصر این محصولات را معرفی می‌کنیم.

خودروهای کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

کیا K5 کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

کیا K5 کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

نسل جدید اپتیما که یکی از وارداتی‌های پرطرفدار بازار ایران بود امروزه با نام K5 عرضه می‌شود و کوشا موتور هم با آگاهی از محبوبیت این سدان، آن را به ایران وارد کرده است. کی 5 کوشا خودرو با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 150 اسب بخاری و مجموعه‌ای از امکانات پایه پیش‌تر در سامانه یکپارچه به فروش گذاشته. اگر درباره ارزش این خودرو وارداتی جدید کنجکاوید، کوشا خودرو به‌تازگی قیمت نهایی کیا K5 وارداتی را حدود 2 میلیارد و 470 میلیون تومان اعلام کرده است.

کیا سراتو جی تی لاین 2 لیتری

کیا سراتو جی تی لاین کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

پیش از این با نسخه 1.6 لیتری کیا سراتو وارداتی کوشا خودرو آشنا شده بودیم که می‌تواند 128 اسب بخار و 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند. کوشا خودرو حالا برای اولین بار نسخه جی تی لاین 2 لیتری سراتو را در اتو اکسپو تهران نمایش داده است. این نسخه تریم قرمز با حال و هوای اسپرت دارد و زیر کاپوت آن یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته است که 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مسئول انتقال نیرو محرکه این موتور به چرخ‌های جلو یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است.

کیا سلتوس و کیا سونت

کیا سلتوس و کیا سونت هم در غرفه کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران به چشم خورده‌اند. این دو محصول کیا را کوشا خودرو جهت جذب قشری که به دنبال کراس اوورهای غیر چینی اسم و رسم‌دارند عرضه می‌کند. البته اگر منصفانه بگوییم، از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوورهای کره‌ای در برابر رقبای چینی موجود در بازار کشور حرفی برای گفتن ندارند، اما اسم کیا برگ برنده آن‌ها به حساب می‌آید. این دو خودرو همچنین به ترتیب به موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی 121 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته و موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی 114 اسب بخاری با گیربکس CVT مجهزند.

کیا پگاس

کیا پگاس کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

همچنین کیا پگاس کوشا خودرو که در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو صفر کیلومتر کره‌ای بازار ایران بر شمرده می‌شود، در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا کرد. کوشا خودرو علاوه بر گزینه‌هایی مثل سلتوس که فقط قیمت رسمی آن در محدوده 2.6 میلیارد تومان قرار دارد، این سدان اقتصادی را هم برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته است. کیا پگاس با یک موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری تنفس طبیعی 95 اسب بخاری آمده تا خانواده‌های کم‌جمعیت را که خواهان خودرویی قابل اتکا برای رفت و آمدهای روزانه‌اند به سمت خود جذب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*