آپدیت جدید تیک تاک، لینک فروشگاهی

در آپدیت جدید تیک تاک، ویدیوهای تبلیغاتی بسازید و محصولات خود را مستقیما بفروشید

آپدیت جدید تیک تاک، تگ‌های خرید محصولات را به ویدیوهای تبلیغاتی کاربران اضافه می‌کند تا به کسب‌و‌کارهای مجازی در فروش کمک کند.

لینک‌های TikTok Shop‌ یا همان فروشگاه تیک تاک که مدت زمان زیادی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد، در حال گسترش در ویدیوهای این پلتفرم هستند. آنطور که بلومبرگ گزارش می‌دهد، تیم توسعه‌دهنده تیک تاک در حال کار روی قابلیت جدیدی است که می‌تواند به‌صورت خودکار محصولات داخل ویدیوهای ارسالی کاربران را تشخیص داده و به آن‌ها در تیک تاک شاپ لینک‌دهی کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و حتی نصب اپلیکیشن

تیک تاک از فروشگاه‌های آنلاین حمایت می‌کند

چندی پیش کارشناسان متوجه اضافه شدن دکمه‌ای با عنوان «پیدا کردن آیتم‌های مشابه در تیک تاک شاپ» را به ویدیوها بودند. تا آنکه تیک تاک تأیید کرد این قابلیت به‌صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی از کاربران آمریکایی و انگلیسی قرار گرفته است. حتی یکی از کاربران که صاحب یک فروشگاه لباس زنانه بود، بعد از منتشر کردن ویدیوی خود متوجه شده که TikTok به‌صورت خودکار و بدون اجازه او، لینکی با مضمون پیدا کردن آیتم‌های مشابه در فروشگاه تیک تاک را مشاهده کرده که کاربران با زدن روی آن به TikTok Shop منتقل می‌شدند.

آپدیت جدید تیک تاک، لینک فروشگاهی

تیک تاک چندی پیش TikTok Store را در آمریکا راه‌اندازی کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد لینک محصولاتشان را به ویدیو اضافه کنند. بلومبرگ گزارش می‌دهد که اینفلوئنسرها و برندها برای قرار دادن تگ محصولات خود در ویدیوها، باید از این شرکت مجوز بگیرند. آپدیت جدید تیک تاک نیز به‌دنبال گسترش استفاده از این فروشگاه در سراسر پلتفرمش است.

این نخستین باری نیست که می‌بینیم شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی خودکار محصولات و ارائه لینک خرید به آن‌ها تلاش‌هایی را انجام می‌دهند. پینترسنت، به‌عنوان یکی دیگر از رقبای تیک تاک نیز اکنون صاحب یک قابلیت پیشنهاد فروشگاهی است و در برخی ار پست‌ها کاربران را دعوت به «تماشای محصولات مشابه» می‌کند. دعوت به‌خرید، یکی از ویژگی‌های مهم برای اپلیکیشن گوگل لنز نیز محسوب می‌شود. این شرکت اخیرا از قابلیتی به‌نام “Circle To Search” روی گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد با کشیدن یک دایره دور هر چیزی روی صفحه نمایش گوشی خود، بتوانند در مورد آن در اینترنت جستجو کنند. این گزینه قادر به تشخیص اشیائی مثل لوازم مختلف مد و پوشاک است و لینک‌های خرید را در اختیار کاربران می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*