تست مقاومت گلکسی S24

گلکسی S24 سامسونگ در یک تست مقاومت مهم شکست خورد

گلکسی S24، نسخه پایه سری جدید پرچمداران سامسونگ است که در یک تست مقاومت مهم شکست خورده است. در ادامه به بررسی نتایج این تست می‌پردازیم.

غول‌های فناوری هر ساله محصولات جدید خود را در زمینه‌های مختلفی ارتقا می‌دهند و نواقص گذشته را رفع می‌کنند. قابلیت‌های مختلف یک گوشی هوشمند، هر قدر هم که متنوع باشد، اما برای گوشی که از دوام لازم برخودار نیست، چندان به چشم نمی‌آید. گوشی هوشمندی که قابلیت‌های مختلف و پیچیده‌ای دارد، اما تنها با یک بار زمین افتادن دچار شکستگی و آسیب خواهد شد، چندان ارزش خرید ندارد. از چند سال پیش، دوام و مقاومت گوشی‌های هوشمند، به یک فاکتور مهم برای مقایسه آنان با یکدیگر به کار رفته است و کمپانی‌های بزرگ نیز روی این موضوع کار می‌کنند. گلکسی اس 24، نسخه پایه سری جدید پرچمداران سامسونگ، مورد همین تست‌ها قرار گرفته و نتایج رضایت‌بخشی کسب نکرده است. در این مطلب از سایت گجت نیوز، به بررسی نتایج این آزمایش‌ها می‌پردازیم.

نتایج تست مقاومت سری گلکسی S24

شرکت‌هایی مانند Allstate Protection Plans هستند که به‌طور تخصصی، گوشی‌های هوشمند را در زمینه‌های مختلف مقاومت و دوام، مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهند. طبق آخرین گزار این شرکت از بررسی مقاومت سری جدید پرچمداران سامسونگ، نشان می‌دهد که سری جدید مقاومت کمتری از سری 2023 دارند.

عملکرد نامطلوب گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس

آزمایش‌هایی که صورت گرفته است، مربوط به بررسی دوام هر دو قسمت جلویی و عقبی گوشی می‌شود. آسیب‌های گلکسی S24 در این آزمایش مشابه گلکسی S23 بود. تست سقوط از ارتفاع 6 فوتی، آزمایش دیگری است که گلکسی S24 آن را پشت سر گذاشته و باعث ایجاد شکستگی در قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی گوشی شد. متاسفانه، گلکسی S24 همانند نسخه سال قبل، از دوام چندان زیادی برخورد نیست و تنها پس از یک بار افتادن، دچار آسیب‌های زیادی می‌شود.

تست مقاومت گلکسی S24

در طی تست‌های مختلف سری جدید سامسونگ، گلکسی S24 پلاس نیز موفق به کسب نتایج خوبی نشده و هر دو قسمت جلویی و عقبی گوشی، دچار آسیب‌ها و شکستگی‌های زیادی شد. این وضعیت نامطلوب عملکردهای دوام گوشی‌های سری 2024 سامسونگ در حالی رخ می‌دهد که هر دو گوشی گلکسی S24 و نسخه پلاس آن، از مواد مشابه سری قبل ساخته شده‌اند.

گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار شکننده

پرچمدار سری جدید، گلکسی S24 اولترا نیز تحت همین تست‌ها قرار گرفته و علیرغم استفاده از فریم تیتانیومی، لبه‌های تخت و مواد پوششی ارتقا یافته، در تست سقوط از ارتفاع 6 فوتی، هر دو قسمت جلویی و عقبی گوشی شکسته شد. این درحالیست که گلکسی S23 اولترا، یکی از بادوام‌ترین گوشی‌های سال 2023 انتخاب شده بود.

تست مقاومت گلکسی S24 اولترا

تنها راه حلی که Allstate Protection Plans برای کاربران این گوشی‌ها می‌تواند ارائه دهد، استفاده از قاب محافظ است. همچنین برخی افراد عادت دارند که از یک دست، برای استفاده از گوشی استفاده کنند که این باعث می‌شود احتمال افتادن گوشی افزایش یابد. پس توصیه ما نیز به شما این است که در هنگام استفاده از گوشی، تا حد ممکن از دو دست استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*