اعتیاد ایلان ماسک

ایلان ماسک احتمالا به کمپ ترک اعتیاد می‌رود!

اعتیاد شدید ایلان ماسک به مواد مخدر صدای همکاران و دوستان او را هم درآورده است. در این میان یکی دیگر از ثروتمندان بزرگ دنیا پیش‌قدم شده است!

مساله اعتیاد ایلان ماسک، میلیاردر پرحاشیه آمریکایی، به‌حدی همکاران و شریکان تجاری او را نگران کرده که عده‌ای از آن‌ها پیشنهاد کناره‌گیری موقت از سمت‌های اجرایی و شرکت در برنامه‌های ترک اعتیاد را به او داده‌اند. به گزارش وال استریت ژورنال ایلان ماسک به انواع و اقسام مواد مخدر مثل ال اس دی، کوکایین و کتامین معتاد است.

در گجت نیوز بخوانید:

آیا ایلان ماسک واقعا مواد مخدر مصرف می‌کند؟ خودش پاسخ می‌دهد

دعوت لری الیسون از ایلان ماسک؛ اعتیاد را ترک کن!

در نتیجه افزایش نگرانی‌ها پیرامون وضعیت اعتیاد ایلان ماسک، لری الیسون، دیگر میلیاردر سرشناس آمریکایی که هم‌بنیانگذار کمپانی اوراکل به شمار رفته و یکی از مدیران سابق تسلا و از دوستان نزدیک ماسک است در سال 2022 به او پیشنهاد داده بود که در یک برنامه ترک اعتیاد کاربردی در هاوایی شرکت کند. الیسون البته این درخواست را در اثر افزایش فشارهای ناشی از شایعات مصرف شدید مواد مخدر توسط مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس مطرح کرده بود.

لری الیسون

به گزارش وال استریت ژورنال مصرف بیش از اندازه مواد مخدر توسط ایلان ماسک جوی مسموم را در تیم‌های مدیریتی کمپانی‌های متبوع او ایجاد کرده بود؛ به‌طوری که بسیاری از مدیران میانی و همکاران تجاری او گمان می‌کردند برای باقی ماندن در حلقه نزدیکان و دوستان او ناچار به استفاده از مواد مخدر هستند.‌ در این زمینه البته خود ایلان ماسک، لری الیسون و وکلایشان، الکس اسپایرو و کریستوفر موتزی تا کنون اظهار نظری نکرده‌اند.

این مجله همچنین ایلان ماسک را یکی از چندین مدیر اجرایی در سیلیکون ولی می‌داند که مواد توهم‌زا مانند کتامین استفاده کرده و در کنار آن نیز دیگر موادی مانند LSD، کوکایین و اکستازی را نیز مصرف می‌کرده است.‌ خود این میلیاردر بزرگ البته تا کنون بارها مصرف داروها و مواد غیرمجاز را رد کرده است. با این حال اخبار و حواشی ناشی از مصرف مواد مخدر توسط او بارها سرتیتر جراید شده‌اند.

همچنین بخوانید:

خطرناکترین افراد، شخصیت‌ها و گروه‌های اینترنت در سال ۲۰۲۳؛ از ایلان ماسک تا ترامپ!

در یکی از معروف‌ترین اتفاقات در این خصوص، ماسک در یک پادکست زنده تحت عنوان The Joe Rogan Experience اقدام به استعمال ماریجوانا کرد. به دنبال رخ دادن این اتفاق، ناسا کمپانی اسپیس ایکس را مجبور کرد که عدم استعمال موارد مخدر در محیط کار را به‌صورت کتبی به تمامی کارمندان خود آموزش داده و گوشزد نماید. بر اساس اطلاعات موجود، این کار هزینه‌ای حدودا 5 میلیون دلاری برای اسپیس ایکس به همراه داشت.

اعتیاد ایلان ماسک

ایلان ماسک همچنین در یک توییت در شبکه X اعلام کرده که برای مصرف کتامین نسخه پزشکی دارد. این مساله البته چندان غیرمنطقی نیست؛ چرا که بر اساس تحقیقات اخیر دانشمندان، کتامین می‌تواند در درمان افسردگی مورد استفاده قرار گیرد!

البته بیزنس اینسایدر پیش‌تر در خصوص مساله اعتیار ایلان ماسک با چندین کارشناس مصاحبه کرده بود. تمامی این کارشناسان معتقدند که با توجه به سن این میلیاردر آمریکایی (52 سال) مصرف این حجم از مواد مخدر می‌تواند آسیب‌هایی جبران‌ناپذیر به سلامت او وارد کند. از جمله این موارد می‌توان به ضربان قلب نامنظم یا روان‌پریشی در صورت ابتلا به اختلال دوقطبی اشاره کرد. جالب است بدانید که CNBC در سال 2017 گزارش داد که ماسک در سال 2017 در توییتر تایید کرد که به اختلال دوقطبی مبتلاست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*