هوش مصنوعی اپل

هوش مصنوعی اپل سرانجام رونمایی شد؛ یک ویرایشگر تصاویر با فرامین متنی

هوش مصنوعی اپل برای رقابت با دیگر بزرگان رونمایی شد. MGIE، یک ویرایشگر تصاویر مبتنی بر AI است که همه‌کار را با فرامین متنی شما انجام می‌دهد.

اپل بار دیگر برای جهش فناوری تلاش می‌کند. غول فناوری می‌خواهد تفکر ما نسبت به ویرایش تصاویر را تغییر دهد. اپل با همکاری دانشگاه کالیفرنیا، از یک مدل هوش مصنوعی به‌نام MGIE رونمایی کرده که می‌تواند با استفاده از فرامین متنی، ویرایش تصاویر را برای ما ساده کند. روزهایی که تسلط روی نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر پیچیده بود، گذشته است. با استفاده از هوش مصنوعی اپل چه بخواهید تصاویر را برش بزنید، چه تغییر سایز دهید، چه عکس را بچرخانید یا به آن فیلتر اضافه کنید، فقط باید آنچه می‌خواهید را توصیف کنید.

MGIE مخفف MLLM-Guided Image Editing، قادر به درک و اجرای ویرایش. ساده و پیچیده تصاویر با استفاده از فرامین متنی است. تصور کنید که می‌خواهید آسمان را آبی‌تر کنید. کافیست درخواستتان را به‌طور دقیق به آن بگویید تا روشنایی آسمان را افزایش دهد.

هوش مصنوعی اپل چگونه تصاویر را ویرایش می‌کند؟

هوش مصنوعی اپل

اپل برای نمایش قدرت این هوش مصنوعی تصویری از یک پیتزا پپرونی را منتشر کرد و از فرمان متنی «آن را سالم‌تر کن» برای تبدیل آن به یک پیتزای سالم‌تر استفاده کرد. این هوش مصنوعی سبزیجات را به پیتزا اضافه کرد. در مثال دیگری تصویر کم نوری از ببرها را به آن داد و از MGIE خواست با اضافه کردن کنتراست، نور عکس را روشن‌تر کند.

ورود اپل به حوزه ویرایشگرهای مبتنی بر Ai خیلی جذاب است؛ فضایی که غول‌های بزرگی مثل ادوبی در آن قدرت‌نمایی می‌کنند و ابزارهای پیشرفته ویرایشی مبتنی بر این فناوری را در اختیار کاربرانشان می‌گذارند. اگرچه صاحب آیفون مثل تمام حوزه‌ها، در بخش هوش مصنوعی نیز محتاطانه عمل می‌کند و همانطور که تیم کوک گفته، آن‌ها به‌دنبال یکپارچه‌سازی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در تمام محصولات خود هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*