آپدیت جدید گلکسی A53 سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی A53 سامسونگ که یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در سال گذشته بود، حالا یک آپدیت بزرگ را دریافت کرده است.

گلکسی ای ۵۳، یکی از بهترین میان‌رده‌های سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ بود و مشتریان زیادی هم داشت. طبق جدیدترین اخبار تکنولوژی،  سامسونگ چندی پیش آپدیت وان یو آی ۶ را برای این گوشی منتشر کرد اما این بروزرسانی، مشکلات و باگ‌هایی داشت که نیاز به رسیدگی داشتند. حالا سامسونگ با گذشت چندین هفته، بروزرسانی ماه فوریه را برای گلکسی ای ۵۳ منتشر کرده و کاربران می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

انتشار پچ امنیتی ماه فوریه سال ۲۰۲۴ از سه روز پیش شروع شد و سامسونگ این بروزرسانی را برای گوشی‌های قدرتمندش مانند سری گلکسی اس، سری گلگسی زد فولد و فلیپ و مدل‌های فن ادیشن منتشر کرد و حالا Galaxy A53 5G یکی از اولین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که بروزرسانی امنیتی ماه فوریه را دریافت می‌کند.

آپدیت ماه فوریه گوشی گلکسی A53

آپدیت گلکسی A53

پیش از رفتن به بخش تنظیمات گوشی خود و دانلود این بروزرسانی، خوب است بدانید پچ امنیتی ماه فوریه فقط برای کاربران آمریکایی که از خدمات‌دهندگان مخابراتی خاصی استفاده می‌کنند منتشر شده و نسخه آنلاک این گوشی و نسخه‌های جهانی که در ایران به فروش رسیده‌اند، هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. با این حال طبق برنامه‌ریزی‌های سامسونگ، این بروزرسانی نهایتا تا چند هفته دیگر برای تمام کاربران منتشر خواهد شد. زمان انتشار آپدیت، به رام گوشی شما بستگی دارد.

پچ امنیتی ماه فوریه با شماره فریمور A536USQS9DXA9 منتشر شده و شما می‌توانید برای بررسی انتشار این بروزرسانی برای گوشی گلکسی A53 خود، پس از رفتن به بخش تنظیمات با زدن روی گزینه Software Update و سپس گزینه Download and Install، این آپدیت را دریافت و نصب کنید. حجم این آپدیت چیزی حدود 200 مگابایت است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این بزورسانی امنیت گوشی‌های سامسونگ را افزایش می‌دهند اما خبری از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به گوشی نیست. همچنین برخی از مشکلات کوچک گزارش شده در بروزرسانی اندروید ۱۴ مانند خاموش شدن حالت مراقبت از نمایشگر در برابر Burn-in دوباره به گوشی اضافه شده‌اند.