پاگانی هوایرا R Evo

پاگانی هوایرا R Evo معرفی شد؛ یک هیولای درنده و خوش صدا

برند ایتالیایی پاگانی که تولیدکننده هایپرکارهای پیست محور است از پاگانی هوایرا R Evo رونمایی کرد. مشخصات فنی این هیولای درنده و خوش صدا چیست؟

اگر عاشق صدای دلنشین ابرخودروها با آن پیشرانه‌های فوق‌العاده قدرتمند هستید، باید حتما نگاهی به پاگانی هوایرا R Evo بیندازید تا مطمئن شوید که این خودروساز بی‌نظیر باز هم شاهکار خلق کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، پاگانی تیزر جدیدی منتشر کرده که بسیار هیجان‌انگیز است و آدرنالین خون شما را تا سر حد جنون بالا می‌برد.

آشنایی با مشخصات پاگانی هوایرا R Evo

پاگانی هوایرا R Evo

شرکت ایتالیایی پاگانی یکی از خودروسازان معروفی است که ابرخودرو تولید می‌کند. هوایرا R Evo جدیدترین محصول این کمپانی مجهز به پیشرانه‌ای 12 سیلندر است و در تیزر آن صدای گوش‌نوازی از آن شنیده می‌شود که روح عاشقان دنیای خودرو را از بدن جدا می‌کند. از دیگر محصولات فوق‌العاده‌ای که برند پاگانی تولید کرده می‌توان به یوتوپیا، زوندا R و هوایرا BC اشاره کرد که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

تیزر از جایی شروع می‌شود که هایپرکار هوایرا زیر پوششی خاکستری آرام خوابیده است. از زیر همین پارچه هم می‌توان فهمید که با یک پاگانی مدرن روبه‌رو هستیم که قرار است ذوق‌زده‌مان کند. شکل گلگیرهای جلو و سقف، المان‌های مدرنیته این ابرخودرو به‌حساب می‌آیند. در قسمت انتهایی، پاگانی هوایرا مجهز به یک بال شده که در سایر هایپرکارهای این شرکت دیده نمی‌شود.

پاگانی هوایرا R Evo - نمای پشتی

تیزر جلوتر می‌رود و حالا باید نگاهی به مهم‌ترین و مشهورترین پیست‌های مسابقه دنیا انداخت. پیست‌های ایمولا، کاتالونیا و یاس مارینا با پس‌زمینه صدای موتور 12 سیلندری زیباتر از هر زمان دیگری به‌چشم می‌آیند و بیننده را از هوش می‌برند. مشخصات اصلی این پیشرانه یک توئین توربوی 6 لیتری AMG است که 12 سیلندر دارد.

هوایرا در نسخه پایه می‌تواند با پیشرانه مذکور حداکثر 850 اسب بخار قدرت و 756 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نیروی محرکه بیشتر برای آن چندان ضروری نیست، اما طرفداران این هایپرکار از افزایش قدرت استقبال خواهند کرد. نسخه R Evo هوایرا قادر است تا 900 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور تولید کند و بدین ترتیب قدرتمندترین پاگانی موجود شود.

پاگانی هوایرا R Evo - نمای جانبی

نیروی محرکه فوق‌العاده این ابرخودرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته سکونشیال یا متوالی تأمین می‌شود و حدود 80 کیلوگرم وزن دارد. این خودرو مختص پیست طراحی شده و به همین خاطر تنها 1060 کیلوگرم وزن دارد. حداکثر سرعت قابل دسترسی با این پاگانی 350 کیلومتر بر ساعت است.

پیشرانه پاگانی هوایرا R Evo

برند فوق‌العاده پاگانی طی سال‌های اخیر به وضوح نشان داده قصد ترک یا خداحافظی با هوایرا را ندارد. لازم به ذکر است نسخه‌های R محصولات این خودروساز با اندکی فاصله از رونمایی مدل‌های استاندارد به بازار می‌رسند. طراحی فوق‌العاده، قدرت بی‌نظیر و شکوه غیرقابل توصیف، سه مولفه مشهود محصولات پاگانی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*