شعار نویسی و تهدید کارمندان مقابل دفتر دیجی کالا

شعار نویسی و تهدید کارمندان مقابل دفتر دیجی کالا + عکس

بعد از اعلام جرم دادستانی تهران علیه شرکت دیجیکالا به خاطر فروش محصولاتی با شائبه اهانت به مقدسات، حالا شاهد شعار نویسی و تهدید کارمندان مقابل دفتر دیجی کالا هستیم.

همانطور که پیش از این در خبرها داشتیم، چند روز پیش دادستانی تهران با اعلام جرم علیه دیجیکالا به اتهام اهانت به مقدسات این شرکت را به حضور در دادگاه و ارائه توضیحات در اینباره فراخواند.

ماگ دردسر ساز دیجی کالا

داستان از جایی شروع شد که یکی از فروشندگان ثالث در دیجیکالا، اقدام به فروش محصولاتی (ماگ و سایر وسایل شخصی) با نوشته هایی بر روی آنها کرده که شائبه اهانت به مقدسات را برای دادستانی به وجود آورده است.

ماگ دردسر ساز دیجیکالا

پس از آن، دیجیکالا با انتشار یک بیانیه رسمی، ضمن عذرخواهی از اتفاق به وجود آمده، قول پیگیری و نظارت بیشتر بر روی محصولات ارائه شده توسط فروشندگان در این فروشگاه اینترنتی را داد.

شعار نویسی مقابل شرکت دیجیکالا

اما امروز شاهد شعار نویسی مقابل دفتر دیجیکالا در تهران با مضامین تهدید آمیز از سوی افراد نامشخص هستیم که به نظر می‌رسد همچنان از فروش آن محصولات توسط دیجیکالا بسیار خشمگین هستند.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، در متون نوشته شده بر روی دیوار مقابل شرکت دیجیکالا، از واژه های تهدید آمیز در مورد کارمندان این شرکت هم استفاده شده و علت آن عبور از خط قرمز های مذهبی بیان شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

پیشینه خبر:
اعلام جرم علیه دیجیکالا به اتهام اهانت به مقدسات بیانیه دیجی کالا در واکنش به اعلام جرم به دلیل توهین به مقدسات