مدیرعامل دیجی کالا

مدیرعامل دیجی کالا با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد (آزاد شد)

مدیرعامل دیجی کالا بازداشت شد. رئیس هیات مدیره دیجیکالا از بازداشت مسعود طباطبایی با حکم دادسرای امنیت خبر داد.

در روزهای گذشته خوانده بودیم که به‌دلیل آنچه که اهانت به مقدسات خوانده شده، علیه دیجیکالا پرونده قضایی تشکیل شده است. اخیرا کالاهایی با تصاویری که شائبه اهانت به مقدسات را به‌وجود آورده، در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا عرضه شده‌اند که این موضوع باعث شد علیه Digikala اعلام جرم شود.

پس از آن، دیجی کالا با انتشار یک بیانیه به این اتفاق واکنش نشان داد. در این بیانیه، ضمن عذرخواهی از مردم بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص، نوشته شده که از این پس نظارت بیشتر و سخت‌گیرانه‌تری بر کالاهای عرضه شده در این فروشگاه صورت می‌گیرد. حواشی این اتفاقات به همین‌جا ختم نشد و یکی دو روز پیش، افراد نامشخصی با شعارنویسی روی دیوارهای مقابل دفتر دیجیکالا در تهران، نشان دادند که خشمگین هستند و حتی کارکنان دیجی کالا را تهدید کردند.

بازداشت مدیرعامل دیجی کالا

پس از این اتفاقات، امروز رئیس هیات مدیره دیجی کالا از بازداشت مدیرعامل این فروشگاه اینترنتی بزرگ با حکم دادسرای امنیت خبر داد. حمید محمدی، رئیس هیات مدیره دیجی کالا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

متاسفانه عصر امروز مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا علی‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سوءتفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد. تمام تلاشمان را برای پیگیری موضوع انجام خواهیم داد. امیدواریم مسعود عزیز را هر چه زودتر در کنارمان داشته باشیم.

مدیرعامل دیجی کالا

به روز رسانی:

بنا به اطلاعات دریافتی، مدیر عامل دیجیکالا ساعاتی پس از بازداشت به قید وثیقه آزاد شده تا مراحل بررسی پرونده انجام شود.

پیشینه خبر:
اعلام جرم علیه دیجیکالا به اتهام اهانت به مقدسات بیانیه دیجی کالا در واکنش به اعلام جرم به دلیل توهین به مقدسات شعار نویسی و تهدید کارمندان مقابل دفتر دیجی کالا + عکس