لپ تاپ شفاف لنوو

لپ تاپ جدید لنوو با یک نمایشگر انقلابی کاملا شفاف به MWC 2024 می‌آید + عکس

نمایشگر کاملا شفاف، شگفتانه لنوو برای نمایشگاه MWC 2024 بارسلونا است که در لپ تاپ های جدیدش استفاده خواهد کرد. جزئیات این فناوری را بخوانید.

لنوو قصد دارد تا در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2024)، لپ تاپ های کاملا شفاف خود را معرفی کند که طبق تیزر و رندرهای لورفته، در این مطلب از سایت گجت نیوز این لپ تاپ را معرفی خواهیم کرد.

صفحه نمایش کاملا شفاف لپ تاپ جدید لنوو

لنوو برای کنگره جهانی موبایل، لپ تاپ جدید با نمایشگر شفاف را آماده رونمایی کرده است. در این لپ تاپ، قسمت‌های پوششی از صفحه نمایش OLED شفاف ساخته خواهد شد. فناوری نمایشگر شفاف، مدتی است که توسط ال جی و سامسونگ در حال توسعه است. قسمت بالایی و ناچ لپ تاپ نیز شفاف است و لبه‌های نازکی در کنار کیبورد قرار گرفته‌اند، برای پورت‌ها و کابل شارژ آن در نظر گرفته شده است. احتمالا دکمه‌های فیزیکی در کیبورد وجود نداشته باشد و در پنل آن سنسورهای حساس به لمس جایگزین شده باشد.

مشخصات کلی لپ تاپ های جدید لنوو

لپ تاپ جداشدنی لنوو

لنوو به احتمال زیاد لپ تاپ ThinkBook 14 G4 با لولای 360 درجه را معرفی خواهد کرد. ThinkPad T14 نسل 5، لپ تاپ دیگری است که با تراشه اینتل، نمایشگر 14 اینچی و مدل T14S با تراشه ای‌ام‌دی و یک بردیگی ناچ رونمایی می‌شود.

ThinkPad T16 نسل 3، نسخه دیگری از این سری است که فقط نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت. نسل دوم لپ تاپ های جداشدنی لنوو با نام ThinkPad X12 نیز از محصولاتی محسوب می‌شود که در شهر بارسلون رونمایی خواهند شد.

جزئیات بیشتری از این لپ تاپ ها در دسترس نیست و باید منتظر شگفتانه لنوو باشیم. گجت نیوز را حتما در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از اولین نفراتی باشید که بررسی محصولات معرفی شده در MWC را مطالعه می‌کند.

مطالب مرتبط:
گوشی تکنو فانتوم آلتیمت با این قابلیت شگفت‌انگیز، کنگره جهانی موبایل را به لرزه در می‌آورد + ویدیو ۴ گوشی هیجان انگیز که به زودی در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*