هامر H3 X3، بزرگترین شاسی بلند جهان

نگاهی به نمای داخلی و خارجی بزرگترین شاسی بلند جهان + ویدیو

هامر H1 شیخ آل نهیان یک خودرو عجیب و غریب است که بزرگترین شاسی بلند جهان به حساب می‌آید. در ادامه بیشتر با این خودرو آشنا شوید.

شیخ حمد بن حمدان آل نهیان ملقب به «شیخ رنگین کمانی» از دبی کلکسیونی گسترده از انواع و اقسام خودروها دارد و حتی به همین خاطر رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده است. یکی از خودروهای ویژه کلکسیون او، نسخه‌ای از هامر H1 با اندازه 3 برابر بزرگ‌تر است که عنوان بزرگترین شاسی بلند جهان را در اختیار دارد. در ادامه می‌توانید بیشتر با جزئیات این اس یو وی آشنا شوید.

هامر H3 X3، بزرگترین شاسی بلند جهان

این خودرو کلکسیون شیخ آل نهیان که هامر H1 X3 نام دارد، با 16 متر طول، 6 متر عرض و 6 متر ارتفاع یک غول واقعی است. همچنین وزن آن به 60 هزار کیلوگرم می‌رسد.

جالب است بدانید این خودرو صرفاً نمایشی نیست و همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، می‌توان با آن رانندگی کرد. 4 موتور دیزل این خودرو را به حرکت در می‌آورند که روی هم رفته توانایی تولید قدرت 1000 اسب بخار را دارند. البته مطابق انتظار، حداکثر سرعت آن فراتر از 32 کیلومتر بر ساعت نمی‌رود.

هامر H3 X3، بزرگترین شاسی بلند جهان

داخل بزرگترین شاسی بلند دنیا هم شبیه به یک آپارتمان لوکس به نظر می‌رسد. در طبقه اول سرویس بهداشتی و موتورخانه قرار گرفته‌اند و در طبقه دوم اتاق ویژه استراحت و آشپزخانه را می‌توان مشاهده کرد.

از دست ندهید:
نگاهی به ماشین های جذاب کلکسیون خودرو مستربین جذاب ترین خودروهای کلکسیون سلبریتی ها که هوش از سر شما خواهند پراند! بزرگترین شاسی بلند جهان یک هیولای ترسناک و عجیب است + عکس