اولین عکس های واقعی گلکسی آ 55 (Galaxy A55)

اولین عکس های واقعی گلکسی آ 55 (Galaxy A55) سامسونگ منتشر شد

گوشی میان رده جدید سامسونگ با نام Galaxy A55 به‌زودی معرفی می‌شود. پیش از این اما اولین عکس های واقعی از گلکسی آ 55 سامسونگ لو رفته است.

طی چند وقت اخیر اولین تصاویر رندر شده گلکسی A55 لو رفت و حتی از طریق بنچمارک گیک‌بنچ مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A55 افشا شد. نهایتاً چند روز قبل با تشکیل صفحه پشتیبانی گلکسی A55 در وب‌سایت رسمی سامسونگ، مطمئن شدیم که چیزی به رونمایی از این گوشی میان رده باقی نمانده است. جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که به‌تازگی اولین عکس های واقعی از گلکسی آ 55 هم به بیرون درز پیدا کرده‌اند.

انتشار عکس های واقعی از گلکسی آ 55

اولین عکس های واقعی گلکسی آ 55 (Galaxy A55)

تصاویر منتشر شده از Galaxy A55 نشان می‌دهند که تغییر فاحشی در طراحی این گوشی صورت نگرفته است. در واقع، سامسونگ فرمول آشنایی را که موفقیت آن ثابت شده در پیش گرفته و کماکان در پنل پشتی همان سه ماژول مجزای گِرد برای دوربین را قرار داده است.

البته می‌توان تغییراتی را در طراحی گوشی میان رده جدید سامسونگ پیدا کرد، البته با کمی دقت بیشتر. این گوشی حالا عنوان اولین گوشی سری A5x با فریم فلزی را با خود به یدک می‌کشد و روی آن خطوط آنتن هم به چشم می‌خورند. با این تغییر صورت گرفته، سامسونگ گلکسی A55 بیشتر از قبل به گوشی‌های بالارده شباهت پیدا می‌کند. همچنین در فریم تخت آن جای دکمه‌های خاموش/روشن و تنظیم صدا بالاتر رفته؛ در واقع، «جزیره کلید» تازه‌ای برای این نسخه در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز پیدا کرده است، گلکسی آ 55 توان پردازشی خود را از چیپست اگزینوس 1480 با پردازنده گرافیکی AMD می‌گیرد و 128 تا 256 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی و تا 12 گیگابایت ظرفیت رم دارد. این گوشی از سه دوربین با وضوح 50، 12 و 5 مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

سامسونگ گوشی میان رده گلکسی A55 را ظرف چند هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. گلکسی A54 به‌عنوان نسخه قبلی این سری 15 مارس سال گذشته (24 اسفند 1401) معرفی شده بود.

همچنین بخوانید:
گلکسی اس ۲۴ در برابر گلکسی اس ۲۱؛ پرچمدار سامسونگ در سه سال چه پیشرفت هایی کرده است؟ آپدیت اندروید ۱۵ برای این گوشی های سامسونگ منتشر می‌شود گلکسی اس ۲۴ در برابر گلکسی اس ۲۲؛ آیا زمان ارتقا برای کاربران پرچمدار دو سال پیش سامسونگ فرا رسیده؟