تویوتا کرولا هیبرید

تویوتا کرولا هیبرید به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شد

تویوتا کرولا هیبرید وارداتی توسط معین خودرو به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota Corolla Hybrid آشنا می‌شویم.

شرکت معین خودرو پس از عرضه نسخه بنزینی تویوتا کرولا اخیرا طرح عرضه نسخه هیبریدی آن را نیز در دستور کار خود قرار داد. در همین راستا به‌تازگی خودرو تویوتا کرولا هیبرید به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شده تا به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار ایران باشیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Toyota Corolla Hybrid آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تویوتا کرولا هیبرید وارداتی

نمای جلوی تویوتا کرولا هیبرید

تویوتا کرولا هیبرید به یک موتور بنزینی 1.89 لیتری تنفس طبیعی و موتور برقی مجهز شده است. پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 101 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین حداکثر توان پیشرانه برقی این خودرو نیز 70 اسب بخار اعلام شده است.

یک گیربکس ضریب متغیر پیوسته CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. تویوتا کرولا هیبریدی دارای حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت است و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز به‌شکل ترکیبی حدود 4.07 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی تویوتا Corolla هیبرید

کابین تویوتا کرولا هیبرید

کرولا هیبرید از امکانات رفاهی متعددی چون سانروف، دکمه استارت، فرمان چند منظوره با قابلیت تنظیم در 4 جهت، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی دیجیتال 10.25 اینچی، حسگر نور، سیستم نور بالای خودکار، سیستم صوتی با قابلیت اتصال بلوتوث و USB، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل و صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برد.

تجهیزات ایمنی Toyota Corolla Hybrid

از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به 9 کیسه هوا (شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای صندلی راننده و سرنشین جلو، 4 کیسه هوای جانبی و کیسه هوای زانو برای راننده)، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم نگه‌دارنده خودکار، سیستم نمایش فشار باد لاستیک‌ها، رابط صندلی کودک، ایموبیلایزر و قفل مرکزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴ ، کراس اوور جمع جور و جذاب ژاپنی معرفی شد ایرتویا با واردات این ۴ خودرو تویوتا به میدان بازمی‌گردد + عکس و مشخصات خودروهای وارداتی ایرتویا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*