گوشی باربی HMD

گوشی باربی هم از راه رسید

گوشی باربی، محصول جدیدی است که کمپانی HMD با همکاری برند باربی طراحی کرده و قرار است در تابستان امسال راهی بازارهای جهانی شود.

HMD، شرکت سازنده برند نوکیا در طی اطلاعیه‌هایی که منتشر کرده از برنامه‌های خود برای چندین محصول که در تابستان امسال معرفی خواهند شد، خبر داد. همان‌طور که در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود، یکی از این محصولات گوشی تاشویی است که با همکاری برند باربی طراحی خواهد شد. در این مطلب از سایت گجت نیوز جزئیات این همکاری را بخوانید.

گوشی باربی HMD، نماد جدید صاحب برند نوکیا

طبق بیانیه مطبوعاتی شرکت اچ ام دی، این گوشی تاشو باربی با همکاری شرکت اسباب‌بازی سازی ماتل طراحی و تولید خواهد شد. ناگفته نماند که این شرکت، از سال 1959 به‌خاطر مجموعه عروسک‌های مد باربی مشهور شده است. براساس همین بیانیه، این گوشی تاشو در تابستان امسال عرضه می‌شود.

بنابه گزارش‌های منتشر شده، کمپانی HMD در حال کار روی 9 گوشی هوشمند مختلف است که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس نیست. تنها موردی که فاش شده، مربوط به تصویر طراحی یکی از همین گوشی‌های آینده است.

گوشی جدید اچ ام دی

اچ ام دی همچنین بر این نکته تاکید کرده که علیرغم گمانه‌‌زنی‌هایی که در مورد توقف تولید گوشی‌های این شرکت شده بود، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شایعاتی که گفته می‌شود، مربوط به گمانه‌زنی‌هایی بود که گفته می‌شد شرکت اچ ام دی در سال 2026 با منقضی شدن مجوز برند نوکیا، خط تولید این محصول را قطع خواهد کرد.

در همین بیانیه به گوشی‌های هوشمند جدیدی نیز اشاره شده که در طول سال 2024، معرفی خواهند شد.

پروژه HMD Fusion، یک تغییر اساسی برای گوشی های هوشمند

گوشی جدید اچ ام دی

یکی از نکات برجسته این بیانیه مربوط به گوشی HMD Fusion می‌شود که براساس ویژگی‌های DIY دارای نقاط اتصال برای تعمیر، برنامه نویسی و اتصال لوازم جانبی سخت‌افزاری سفارشی شده است. البته توجه داشته باشید موارد نشان داده شده محصول نهایی نیستند و هنوز شرکت اچ ام دی در حال دریافت نظرات کارشناسان و کاربران در مورد این گوشی است. آن‌ها می‌خواهند از خلاقیت کاربران برای توسعه این ایده اولیه استفاده کنند. برای این منظور، شرکت فایلی را در اختیار عموم قرار داده که حاوی فایل‌های طراحی و اطلاعات یکپارچه‌سازی نرم‌افزار گوشی است.

در پایان این بیانیه، شرکت HMD بر تمرکز خود روی قابلیت‌های تعمیر‌پذیری گوشی‌های هوشمند اشاره می‌کند.

در حال حاضر، اروپا، استرالیا و نیوزلند مقصد یک چهارم گوشی‌های هوشمند قابل تعمیر HMD را شامل می‌شوند که شرکت امیدوار است این میزان را به سه چهارم فروش کل برساند.

به‌طور کلی شرکت HMD به دنبال ترویج یک جنبش «FIY» (خودت تعمیرش کن) است تا کاربران بتوانند به راحتی، دستگاه‌های خود را تعمیر کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو، گلکسی زد فلیپ ۵ و اپل واچ ۹ رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*