برند لوکس میتوس

خودروهای فوق لوکس مرسدس با برند میتوس به بازار می‌آیند

با اعلام کمپانی خودروسازی مرسدس بنز آلمان، اولین محصول از برند فوق لوکس میتوس در سال ۲۰۲۵ میلادی رونمایی خواهد شد.

شرکت آلمانی مرسدس بنز که تا پیش از این با برند زیرمجموعه خود یعنی میباخ برای عرضه خودروهای لوکس خود همکاری می‌کرد، در نظر دارد تا با معرفی و عرضه اولین خودرو از برند میتوس که در رده بالاتری نسبت به میباخ قرار می‌گیرد، بازار خودروهای لوکس آینده را به سمت این برند منعطف کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز اخبار منتشر شده پیرامون این تصمیم مرسدس بنز را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برند لوکس میتوس، ارمغان جدید مرسدس بنز

برند لوکس میتوس

در جریان یک رویداد در سال ۲۰۲۲ میلادی، کمپانی مرسدس بنز از برنامه خود برای عرضه یک برند فوق لوکس خودرو بالاتر از سطح میباخ با نام میتوس (Mythos) خبر داد؛ اما این شرکت هیچ جزئیاتی از نحوه یا زمان عرضه محصولات این برند ارائه نداد. یک سال بعد و در سال ۲۰۲۳ همزمان با اعلام نتایج مالی این کمپانی، مدیران این شرکت با انتشار یک پوستر اولیه و البته نامفهوم به اولین محصول این برند در سال ۲۰۲۵ میلادی اشاره کردند.

با توجه به تصویر منتشر شده، در نمای نیم رخ شاهد یک خودرو بر اساس اتاق SL مرسدس هستیم که این محصول در حال حاضر تحت برند AMG عرضه می‌شود و به‌زودی شاهد نسخه لوکس میباخ آن نیز خواهیم بود. اما با توجه به تصویر منتشر شده باید منتظر یک خودرو کوپه ادغام شده از طراحی اسپرت و مجلل اشرافی با برند میتوس نیز باشیم.

گران قیمت ترین زیربرند مرسدس بنز

برند لوکس میتوس

با توجه به اختلاف قیمت محصولات پایه و لاین AMG با خودروهای میباخ می‌توان پیش‌بینی کرد که محصولات برند میتوس نیز با یک تفاوت قیمت فاحش و گزاف نسبت به سایر زیربرندهای مرسدس بنز عرضه شوند. در حال حاضر نسخه پایه SL43 حدود ۱۱۰ هزار دلار قیمت دارد که این رقم برای نسخه SL55 به ۱۴۱ هزار دلار و برای SL63 به ۱۸۳ هزار دلار می‌رسد. علاوه بر این همان‌طور که ذکر کردیم به‌زودی نسخه میباخ این خودرو با قیمت بالای ۲۰۰ هزار دلار عرضه خواهد شد که با توجه به سطح اختلاف قیمت پیش‌بینی می‌شود نسخه میتوس اتاق SL همزمان با معرفی در سال ۲۰۲۵، قیمت بالای ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد.

در واقع گروه خودروسازی مرسدس سعی کرده تا در جهان رو به پیشرفت امروزی و بالا رفتن درآمدها از این فرصت به نفع خود بهره ببرد و با تاسیس یک برند فوق لوکس خودرو، نسبت به عرضه محصولات خاص و احتمالا کمیاب برای عاشقان مرسدس بنز و کلکسیونرها اقدام نماید. با توجه به قیمت بالای محصولات این زیرمجموعه از مرسدس بنز، احتمال می‌رود تمامی محصولات آن سفارشی و مخصوص ثروتمندان طراحی و عرضه شود. مرسدس بنز تصمیم گرفته تا به‌جای گسترش برند میباخ، میتوس را با یک نگرش جدید به بازار بیاورد. در سال ۲۰۲۳، فروش میباخ با ۱۹ درصد افزایش همراه بوده که رشد خوبی محسوب می‌شود؛ اما همین امر موجب عطش بیشتر مدیران این شرکت برای جذب درآمد بالاتر از طریق ساخت خودروهای گران‌قیمت‌تر و سودآورتر شده است.

برند لوکس میتوس

به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۵ برای مرسدس بنز بسیار مهم و حیاتی باشد؛ زیرا سرمایه‌گذاری در این بخش و تاسیس میتوس به‌معنی رویارویی با برندهای لوکس بریتانیایی و مطرحی چون رولزرویس یا بنتلی خواهد بود و مشخص نیست در نهایت جاه‌طلبی این کمپانی نتیجه‌بخش خواهد بود یا خیر.

همچنین بخوانید:
داشبورد جدید مرسدس بنز با هوش مصنوعی پیشرفته، شما را به آینده می‌برد مرسدس بنز برج ساز می‌شود؛ اولین ساختمان مسکونی در دبی (به‌روزرسانی: برج مرسدس بنز معرفی شد)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*