فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ و ریسپکت تیپ 2 گران شدند + قیمت جدید در اسفند 1402

با اعلام شورای رقابت، قیمت سه محصول مونتاژی گروه بهمن با نام‌های فیدلیتی پرستیژ ۵ و ۷ نفره و ریسپکت تیپ ۲ افزایش پیدا کرد.

شورای رقابت در آخرین جلسه خود، قیمت جدید درب کارخانه ۳ محصول مونتاژی گروه خودروسازی بهمن را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام لیست جدید قیمت فیدلیتی پرستیژ ۵ و ۷ نفره و ریسپکت تیپ ۲ می‌پردازیم.

قیمت فیدلیتی پرستیژ و ریسپکت تیپ ۲ – اسفندماه ۱۴۰۲

طبق لیست اعلامی از سوی شورای رقابت، فیدلیتی پرستیژ پنج نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان، فیدلیتی پرستیژ هفت نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و بهمن ریسپکت تیپ ۲ با قیمت ۹۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است ارقام اعلامی از سوی شورای رقابت، قیمت فروش محاسباتی درب کارخانه و بدون احتساب هزینه‌های جانبی مانند مالیات است.

معرفی اجمالی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ

این خودرو در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط شرکت جتور، زیرمجموعه چری چین معرفی شد و خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین خودروهای این برند مبدل شود. این کراس اوور شهری از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با تکنولوژی GDI با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متر بهره می‌برد. گیربکس قرار گرفته شده روی پرستیژ، اتوماتیک و از نوع ۷ سرعته دو کلاچه است که قدرت حاصله را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان نمایشگر لمسی کنسول مرکزی و کلاستر تمام دیجیتال راننده، صندلی‌های برقی جلو به‌همراه گرم‌کن، تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پانورامیک، در صندوق عقب برقی، شارژر وایرلس، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی ۱۰ نقطه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز اضطراری و ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد را نام برد.

معرفی اجمالی بهمن ریسپکت تیپ ۲

بهمن ریسپکت

سدان سایز متوسط ریسپکت نیز جزو محصولات پرطرفدار گروه خودروسازی بهمن به‌شمار می‌رود. این محصول از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس قرار گرفته شده روی ریسپکت نیز از نوع CVT با ۹ دنده مصنوعی است که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

از آپشن‌های بهمن رسپکت نیز می‌توان به سنسور نور و باران، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، نورپردازی کابین، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی ۱۰ نقطه‌ای، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده و ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
آغاز فروش ۱۲ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه؛ تویوتا، نیسان، کیا و بیشتر لوکس‌ ترین ماشین ایران خودرو تحویل خریداران شد + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*