گوگل پیکسل 8

این گوشی آمریکایی با کنار زدن آیفون، شیائومی و سامسونگ، بهترین موبایل MWC 2024 شد

این گوشی گوگل به سلطنت دو ساله آیفون در کنگره جهانی موبایل پایان داد و به‌عنوان بهترین موبایل MWC 2024 انتخاب شد.

چند هفته پیش، نامزدهای جوایز جهانی موبایل (GLOMO) در دسته‌های مختلف اعلام شدند. به‌تازگی، مراسم اهدای جوایز در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2024) برگزار و سری گوگل پیکسل 8 صاحب عنوان بهترین گوشی هوشمند شد.

این نخستین باری است که Google برنده چنین جایزه‌ای می‌شود. البته چندی پیش هم دوربین گوشی گوگل پیکسل ۸، پرچمداران اپل و سامسونگ را در دگزومارک شکست داد.

برای انتخاب برنده جایزه GLOMO؛ برآیندی از عملکرد ممتاز، نوآوری و محوریت گوشی‌های هوشمند در طول سال 2023 توسط گروه مستقلی از تحلیلگران، روزنامه‌نگاران و اینفلوئنسرها سنجیده شد.

بهترین موبایل MWC 2024

در سال‌های 2023 و 2022، به‌ترتیب آیفون 14 پرو و آیفون 13 پرو بهترین گوشی‌های MWC شناخته شده بودند. پیش از آن‌ها هم این عنوان به گلکسی اس 21 اولترا رسیده بود. وان پلاس 7T یکی دیگر از برندگان جایزه بود که در سال 2020 به این مهم دست یافت. اسامی نامزدهای امسال را در این فهرست ببینید:

ناگفته نماند که گوگل گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را در سال 2023 روانه بازار کرد و خیلی زود، امکانات هوش مصنوعی آن‌ها نظیر Magic Editor و Audio Magic Eraser مورد توجه کاربران قرار گرفت. این محبوبیت، در آمار فروش گوشی‌ها طی سه ماهه چهارم سال هم نمایان شد.

حالا گوگل یک هدف بلندپروازانه برای خود ترسیم کرده است: فروش 10 میلیون گوشی دیگر در سال جاری میلادی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*