بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران (اسفند 1402) + قیمت و مشخصات

اگر قصد خرید گوشی از برند سامسونگ را دارید، مطلب بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران به همراه قیمت و مشخصات را از دست ندهید.

خرید بهترین گوشی موجود در بازار همواره یکی از مشکلات کاربران بوده است. پیش از خرید هر نوع گوشی ابتدا باید نگاهی به جیب خود بیندازید و متناسب با میزان بودجه‌ای که دارید، دست به انتخاب گوشی هوشمند مورد نظر بکنید. هر ساله گوشی‌های تلفن بسیاری توسط کمپانی‌های مختلف عرضه می‌شوند که مشخصات و امکانات جالب توجهی دارند ولی سوال اینجاست که از میان این همه مدل گوشی، کدام یک مناسب ما است؟ همچنین می‌توانید با بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال 1401 آشنا شوید.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ در اسفند 1402

هم اکنون در سال 2024 قرار داریم و بهترین انتخابی که می‌توان داشت از بین محصولات سال 2023 و سال جاری خواهد بود. گر چه شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیار هستند اما قصد داریم در این مطلب نگاهی جامع به گوشی‌های هوشمند سامسونگ در قیمت‌های میان رده و پرچم‌دار بیندازیم. برای مطالعه بیشتر می‌توانید نگاهی به بهترین و بدترین گوشی‌های تاریخ سامسونگ بیندازید.

کمپانی شیائومی و اپل نیز دو تا از بهترین رقبای سامسونگ محسوب می‌شوند و خصوصاً شیائومی رقیب قدری برای کره‌ای‌ها خواهد بود. حقیقت این است که با بودجه کمتری می‌توان از برند شیائومی گوشی خرید اما آیا کیفیت محصولات این دو شرکت یکسان است؟ پاسخ مسلماً منفی است. خوشبختانه سامسونگ تنوع قیمتی و گزینه‌های بسیاری روی میز دارد که انتخاب کردن را آسان می‌سازد. سری‌های مختلف A، M، S و Z می‌تواند نظر اکثر مشتریان را به خود جلب کند..

بهترین محصولات سامسونگ را بشناسید

شکی نیست که کمپانی و برند سامسونگ یک انتخابی بی‌نظیر برای کاربران اندرویدی است. شاید اغلب کاربران برند سامسونگ را با گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمت سری نوت یا سری اس بشناسند اما بد نیست بدانید کره‌ای‌ها در قسمت گوشی‌های میان رده هم موفق عمل کرده و توانسته‌اند بخش بزرگی از بازار کشورهای دیگر را تصاحب کنند.

با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید از سامسونگ گوشی بخرید ولی بدانید که سامسونگ با دو رده قیمتی میان رده و پرچمدار معروف شده و اگر می‌خواهید از انتخاب خود پشیمان نشوید حتماً روی این دو گزینه مانور دهید. از آنجایی که محصولات زیادی در بازار وجود دارد و اغلب آنها نیز دارای مشخصات یکسانی هستند، تصمیم گرفته‌ایم برای سهولت در تصمیم گیری شما، فهرستی از بهترین محصولات این شرکت را معرفی کنیم.

قیمت‌های اعلام شده در این راهنمای خرید بر اساس میانگین قیمت فروشگاه های آنلاین و فیزیکی تهران در تاریخ 9 اسفند 1402 تهیه شده و ممکن است در مرور زمان تغییر کند

1. سامسونگ گلکسی A02s

گلکسی ای صفر 2 اس

  • قیمت: 3.490.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS IPS LCD
  • دوربین: 13 مگاپیکسل اصلی + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق سنج
  • تراشه: کوالکام اسنپدراگون 450 (14 نانومتری)
  • رم و حافظه: 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 10
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت

نخستین گوشی اقتصادی که معرفی خواهیم کرد، سامسونگ گلکسی A02s خواهد بود. این میان رده اقتصادی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS LCD است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی، وضوح تصویر 720 در 1600 و تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ اشاره کرد.

خوشبختانه همچون اغلب گوشی‌های میان رده سامسونگ، گلکسی A02s مجهز به اسپیکرهای مونو و جک 3.5 میلی متری هدفون است و با وزن 196 گرمی که دارد راحت در دست جای می‌گیرد. در مجموع این تلفن همراه با ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر ظرافت و طراحی منحصر به فردی ندارد اما می‌تواند نظر کاربر خود را تا حدودی جلب کند. جنس پنل پشتی و فریم‌ها از پلاستیک خواهد بود و در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی به فروش می‌رسد.

قلب تپنده گوشی اقتصادی Galaxy A02s تراشه کوالکام اسنپدراگون 450 است که فرآیند ساخت آن 14 نانومتری و مجهز به 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی کورتکس A53 خواهد بود. پردازنده گرافیکی این محصول آدرنو 506 است و می‌تواند کارهای روزمره کاربران را پشتیبانی کند.

گلکسی ای صفر 2 اس - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

برای کاربرانی که استفاده روزمره از گوشی خود دارند، ترکیب حافظه رم و داخلی می‌تواند جوابگوی نیازها باشد چرا که 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار می‌گیرد. البته برای کاربرانی که مقدار حافظه بیشتری نیاز دارند، درگاه کارت حافظه جانبی نیز وجود خواهد داشت که تا یک ترابایت نیاز کاربران را برطرف خواهد کرد.

در پنل پشتی با سه دوربین اصلی، ماکرو و عمق سنج سر و کار خواهیم داشت. لنز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است و اگر راستش را بخواهید نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. دو لنز دیگر 2 مگاپیکسلی است و فقط دوربین واید است که مجهز به فوکوس خودکار شده. همچنین حداکثر رزولوشن فیلم برداری 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. (به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی)

انرژی مورد نیاز سامسونگ گلکسی A02s را یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با توان 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و برای شارژ آن هم یک شارژر 15 واتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اگر بودجه زیر 4 میلیون تومان دارید، این اسمارت فون گزینه‌ای خوبی برای خرید خواهد بود.

2. سامسونگ گلکسی A03s

گلکسی اس صفر 3 اس - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • قیمت: 5.370.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS IPS LCD
  • دوربین: 13 مگاپیکسل اصلی + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق سنج
  • تراشه: مدیاتک هلیو P35 با 12 نانومتری
  • رم و حافظه: 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 11
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با پنل PLS IPS LCD است که نزدیک به 81.8 درصد از نمای جلویی را پوشانده و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی 60 هرتزی، رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی و تراکم پیکسلی 270 در هر اینچ اشاره کرد.

این گوشی میان رده دارای اسپیکرهای مونو به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون است و کیفیت نه چندان خوبی ارائه می‌دهد. به طور کلی ابعاد این اسمارت فون همچون گلکسی A02s سامسونگ، 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر است و دقیقاً با همان وزن 196 گرم و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به فروش می‌رسد.

قلب تپنده این گوشی برخلاف برادر هم نسلی خود ساخته کمپانی تایوانی مدیاتک و از نوع هلیو P35 است. فرآیند ساخت این تراشه 12 نانومتری بوده و با هشت هسته (4 هسته 2.35 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می‌تواند نیازهای عادی و روزمره کاربران را مرتفع کند.

گلکسی اس صفر 3 اس

کاربرانی که انتظار زیادی از فضای داخلی و حافظه رم ندارند می‌توانند با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 یا 4 گیگابایت رم کنار بیایند ولی اگر نیاز به فضای بیشتری دارید می‌توانید از درگاه کارت حافظه جانبی بهره‌مند شوید. سیستم دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی A03s به ترتیب لنز اصلی، ماکرو و عمق سنج عبارتنداز: 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل است و عملکرد متوسط رو به پایینی خواهد داشت.

انرژی این اسمارت فون از طریق یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و کنار این قابلیت‌ها باید به شارژر سریع 15 واتی هم اشاره کرد. حسگر اثر انگشت کنار گوشی، شتاب سنج و نوع بلوتوث 5.0 از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

3. سامسونگ گلکسی A04

گلکسی ای صفر 4 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • قیمت: 4.100.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS LCD
  • دوربین: 50 مگاپیکسل اصلی + 2 مگاپیکسل عمق سنج
  • تراشه: Unisoc SC9863A با فرآیند ساخت 28 نانومتری
  • رم و حافظه: 32 گیگابایت با رم 3 گیگابایت + 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 11
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی

پس از بررسی گلکسی A03s نوبت به یکی دیگر از میان رده‌های سامسونگ می‌رسد. قیمت این گوشی ارزان و مقرون به صرفه است ولی مشخصات و قابلیت‌های خوبی دارد. البته ارزیابی مطلوب از این اسمارت فون در حد انجام کارهای روزمره است و نمی‌خواهیم موشکافی دقیق از آن داشته باشیم زیرا نمی‌تواند در تمام بخش‌ها صد درصدی خود را نشان دهد.

طراحی ظاهری این گوشی شباهت بسیاری به گلکسی A13 دارد و حتی کمی بهتر جلوه می‌کند. مواد به کار رفته در بدنه پلاستیکی است و مسلما نباید انتظار متریال بهتری با این قیمت داشت. وزن 192 گرمی نسبتاً سبک تلقی می‌شود و اگر مدام با آن کار کنید به مرور زمان آزارتان نخواهد داد. متاسفانه یکی از نقاط ضعف گلکسی A04، عدم برخورداری آن از سنسور اثر انگشت است.

گلکسی ای صفر 4

صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز به پنل PLS LCD شده و نرخ تازه سازی آن 60 هرتز است. روشنایی مطلوب ما نبوده و زیر نور آفتاب چیزی دیده نمی‌شود. قلب تپنده این گوشی میان رده پردازنده Unisoc است که در قیاس با نسخه آسیایی هلیو P35 عملکرد بهتری نخواهد داشت. مسلما با این پردازنده فقط می‌توان به کارهای روزمره پرداخت و بازی‌های معمولی و کم حجم را اجرا کرد.

تعداد ماژول دوربین‌های A04 دو لنز 50 مگاپیکسلی اصلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم چندان تعریفی ندارد. یکی از مهمترین نقاط ضعف این میان رده، دوربین‌های بدون کیفیت آن محسوب می‌شود. انرژی موردنیاز از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و خوب کار می‌کند.

4. سامسونگ گلکسی M12

گلکسی ام 12 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • قیمت: 4.350.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS IPS LCD
  • دوربین: 48 مگاپیکسل اصلی + 5 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق سنج
  • تراشه: سامسونگ اگزینوس 850 با فرآیند ساخت تراشه 8 نانومتری
  • رم و حافظه: 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت + 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 11
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی

سومین گوشی هوشمندی که از برند سامسونگ معرفی خواهیم کرد، سامسونگ گلکسی ام 12 است. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS LCD است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی 90 هرتز، رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 270 در هر اینچ اشاره کرد.

همچون دو گوشی قبلی این اسمارت فون نیز مجهز به اسپیکرهای مونو و جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. در قسمت طراحی باید به ابعاد گلکسی M12 اشاره کرد که 164 در 75.9 در 9.7 میلی متر است. وزن 221 گرمی نشان می‌دهد که با گوشی سنگینی سر و کار داریم که برای استفاده روزمره باعث خستگی دست کاربران می‌شود.

جنس پنل پشتی و فریم‌ها پلاستیکی است و در سه رنگ خاکستری، آبی و سبز عرضه شده. قلب تپنده این تلفن همراه اگزینوس 850 است که با فرآیند ساخت تراشه 8 نانومتری درست شده و 8 هسته دارد. (متشکل از چهار هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و چهار هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Mali-G52 است که اغلب فعالیت‌های سبک و تا حدی سنگین روزمره را انجام می‌دهد.

گلکسی ام 12

خوشبختانه برخلاف دو گوشی قبلی، گلکسی ام 12 با دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم عرضه شده و حتی درگاه کارت حافظه نیز دارد که تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند. پیکربندی دوربین‌ها به ترتیب عریض، فوق عریض، تشخیص عمق و ماکرو خواهد بود که به ترتیب عبارتنداز: 48 مگلپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل (به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی)

انرژی سامسونگ Galaxy M12 از طریق یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و کنار آن شارژر سریع 15 واتی تعبیه شده است.

5. سامسونگ گلکسی A12 ناچو

گلکسی ای 12 ناچو - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • قیمت: 5.653.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS IPS LCD
  • دوربین: 48 مگاپیکسل اصلی + 5 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق سنج
  • تراشه: سامسونگ اگزینوس 850
  • رم و حافظه: 32 گیگابایت با رم 4 گیگابایت + 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت + 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 11
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی

گوشی هوشمند گلکسی A12 ناچو یکی از میان رده‌های مناسب سامسونگ برای کسانی است که دنبال خرید گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. تلفن همراه مدنظر مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS IPS LCD است و با نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز و کیفیت تصویر 720 در 1600 پیکسل، تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر ایچ و نسبت نمایشگر 82.1 درصد دید بهتری برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

ای 12 ناچو اسپیکرهای مونو دارد و خوشبختانه مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. نوع سیستم عامل این میان رده اندروید و بر مبنای اندروید 11 است و در زمان عرضه رابط کاربری OneUI 3.1 که به اندروید 12 نیز قابل ارتقا است ارائه می‌شود. از نظر ابعاد می‌توان گفت که وزنی مشابه با سایر هم قطاران خود در این رده قیمتی دارد و وزن 205 گرمی آن ممکن است اندکی کاربران را با مشکل مواجه کند.

جنس پنل پشتی از پلاستیک و جنس جلو شیشه است و سه رنگ‌بندی مشکی، آبی و قرمز دارد. قلب تپنده سامسونگ گلکسی A12 Nacho تراشه اگزینوس 850 با فرآیند ساخت 8 نانومتر است و هشت هسته دارد. این 8 هسته متشکل از 4 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و 4 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 خواهد بود. (به همراه پردازنده مرکزی Mali-G52)

گلکسی ای 12 ناچو

کاربران می‌توانند گوشی اقتصادی مذکور را با رم 4 گیگابایت و حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت خریداری نمایند. خوشبختانه برای کاربرانی که میزان حافظه داخلی را کافی نمی‌دانند، درگاه کارت حافظه تعبیه شده که دارای جایگاهی اختصاصی است. (حداکثر تا یک ترابایت)

در پنل پشتی می‌توان چینش چهارگانه ماژول‌های دوربین را مشاهده کرد که به ترتیب عریض، فوق عریض، تشخیص عمق و ماکرو خواهند بود. همچنین میزان دقت این سنسورها به ترتیب مذکور 48 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 2 و 2 مگاپیکسل است. فقط سنسور عریض یا اصلی مجهز به فوکوس خودکار خواهد بود و کیفیت فیلم برداری نیز 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه ارزیابی شده است. (به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی)

سامسونگ گلکسی ای 12 ناچو انرژی خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کند. این باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری مجهز به شارژر سریع 15 واتی شده و درگاه تایپ C دارد.

6. سامسونگ گلکسی A13

گلکسی ای 13 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • قیمت: 4.098.000 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.6 اینچی PLS TFT LCD
  • دوربین: 50 مگاپیکسل اصلی + 5 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق + 2 مگاپیکسل ماکرو
  • تراشه: سامسونگ اگزینوس 850
  • رم و حافظه: 32 گیگابایت با رم 3 گیگابایت + 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت + 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت + 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت
  • نرم افزار: اندروید مبتنی بر اندروید 12
  • باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی

سامسونگ گلکسی ای 13 مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با پنل PLS TFT LCD است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی 60 هرتز، رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و تراکم 400 پیکسل در هر اینچ اشاره کرد. همچون سایر میان رده‌ها این گوشی نیز دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

اندروید این تلفن همراه مبتنی بر اندروید 12 است و با رابط کاربری OneUI 4.1 عرضه شده. گلکسی A13 با وزن 195 گرمی خود نسبتا سنگین به حساب می‌آید و اگر دستان ظریفی دارید برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود چرا که در درازمدت آزارتان خواهد داد. جنس پنل پشتی از پلاستیک و پنل جلو شیشه است و در چهار رنگ‌بندی مشکی، آبی، سفید و گلبهی به فروش می‌رسد.

قلب تپنده این تلفن همراه سامسونگ اگزینوس 850 است که با فرآیند ساخت تراشه 8 نانومتری ساخته شده و هشت هسته دارد. چهار هسته این پردازنده 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته دیگر 2.0 گیگاهرتزی است. (به علاوه پردازنده گرافیکی Mali G52) از نظر حافظه رم و فضای ذخیره سازی، ظرفیت خوبی در اختیار کاربران گذاشته شده است. میزان حافظه داخلی این گوشی هوشمند 32، 64 و 128 گیگابایت و میزان حافظه رم آن 3، 4 و 6 گیگابایت خواهد بود.

گلکسی ای 13

در پنل پشتی ترکیب چینش دوربین‌ها به ترتیب عریض، فوق عریض، عمق سنج و ماکرو خواهد بود که دوربین اصلی مجهز به یک لنز 50 مگاپیکسلی است. این دوربین به همراه خود یک فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد ولی متاسفانه سایر لنزها هیچ قابلیت اضافه‌ای ندارند. دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل و دوربین عمق سنج و ماکرو هم 2 مگاپیکسلی و با کیفیت متوسط رو به پایین هستند. (به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی)

سامسونگ گلکسی ای 13 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند. این باتری لیتیوم پلیمری که غیرقابل تعویض است تا 25 وات شارژ پشتیبانی خواهد کرد و درون جعبه شارژر فست شارژ 15 واتی دارد.

7. سامسونگ گلکسی A32 4G

گلکسی ای 32 فورجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.4 اینچ، 1080 در 2400 پیکسل
  • دوربین: 64+8+5+5 مگاپیکسل / دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو G80 / با 4+6+8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 158.9 در 73.6 در 8.4 میلی متر
  • سال عرضه: 2021
  • قیمت: 12.000.000 میلیون تومان

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 30 میلیون در بازار ایران، گلکسی A32 فورجی است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد دارد که با گوریلا گلس 5 پوشانده شده است و می‌تواند روشنایی حداکثری 800 نیتی در اختیار کاربران قرار دهد. بلندگوهای این محصول میان رده کیفیت قابل قبولی دارد و خروجی صدا شفاف است.

گلکسی ای 32 فورجی

اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1 و امکان دریافت به‌روزرسانی‌های نرم افزاری تا سال 2023 در کنار اجرای سریع برنامه‌ها و عملکرد روان از جمله ویژگی‌های اصلی نرم افزای گلکسی A32 4G است. قلب تپنده این اسمارت فون تراشه هلیو G80 مدیاتک است که امکان اجرای اکثر بازی‌های اندرویدی بدون افت فریم را فراهم می‌کند. انرژی موردنیاز این میان رده از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که مجهز به شارژر سریع 15 واتی است.

دوربین‌های چهارگانه با مرکزیت لنز اصلی 64 مگاپیکسلی کیفیت مطلوبی دارند و دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل است. (لنز واید مجهز به فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز خواهد بود)

8. سامسونگ گلکسی A23

گلکسی ای 23 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.6 اینچ، 1080 در 2400 پیکسل
  • دوربین: 50+5+2+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: کوالکام اسنپدراگون 695 / 4+6+8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 10.000.000 میلیون تومان

گوشی بعدی از برند سامسونگ، گلکسی A23 مدل ویتنام است که مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 هسته‌ای 680 فورجی شده. ماژول گرافیکی این میان رده آدرنو 610 بوده و با معماری 6 نانومتری به تولید رسیده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه اولترا واید 5 مگاپیکسلی و دو لنز ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، کیفیت رضایت بخشی برای کاربران خواهند داشت.

گلکسی ای 23

از صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD گلکسی A23 گوریلا گلس 5 محافظت خواهد کرد. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و نرخ به روزرسانی 90 هرتز از جمله ویژگی‌های نمایشگر این مدل هستند. ناگفته نماند که دوربین اصلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز شده عملکرد خوبی دارد. انرژی گلکسی A23 از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که عمر مفیدی خواهد داشت.

9. سامسونگ گلکسی A24 4G

گلکسی ای 24 فورجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.5 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 50+5+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی 13 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو G99 / با 6 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 11.000.000 میلیون تومان

فروردین ماه سال جاری بود که گلکسی A24 فورجی وارد بازار کشورمان شد و توانست به سرعت جایگاه خوبی میان مشتریان برای خود دست و پا کند. از جمله مزایای خرید این گوشی می‌توان به رنگ بندی متنوع و زیبا، حافظه کافی، قیمت اقتصادی و مشخصات جذاب دیگر اشاره کرد.

ابعاد گلکسی A24 فورجی 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر بوده و 195 گرم وزن دارد. با این اوصاف اگر برای طولانی مدت از آن استفاده کنید، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. پنل جلو شیشه‌ای و متریال پنل پشتی از پلاستیک ساخته شده است. رنگ‌های مشکی، سبز لیمویی، قرمز تیره و صدفی طیف رنگی خوبی برای خانم‌ها خواهد بود.

صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد A24 4G وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسلی ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی آن 396 در هر اینچ برآورد شده است. میزان روشنایی 1000 نیتی رضایت کاربران را جلب خواهد کرد چرا که زیر نور آفتاب پاسخگوی نیاز آنها است. نرخ نوسازی این گوشی 90 هرتز است و سرعت خوبی برای انجام کارهای روزمره دارد.

گلکسی ای 24 فورجی

در پنل پشتی 3 دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. حسگر اصلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر شده تا کاربران تصاویر خوبی ثبت کنند. دوربین اصلی می‌تواند با وضوح 1080 و سرعت 30 فریم فیلم برداری کند.

گلکسی A24 فورجی بر مبنای اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1 توسعه یافته و در مرکزی ترین قسمت خود مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G99 شده است. دو هسته 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته 2 گیگاهرتزی توانایی پردازش طیف وسیعی از اطلاعات و وظایف را به گوشی خواهد داد. همچنین انرژی موردنیاز گلکسی A24 از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که شارژر 25 واتی فوق سریع دارد.

10. سامسونگ گلکسی A33 5G

گلکسی ای 33 فایوجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.4 اینچ، 1080 در 2400 پیکسل
  • دوربین: 48+8+5+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی 13 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 1280 / با 6 یا 8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 159.7 در 74 در 8.1 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 13.000.000 میلیون تومان

نخستین گوشی فایوجی که در این فهرست معرفی خواهیم کرد، گلکسی A33 است. با ابعاد 159.7 در 74 در 8.1 میلی متر و وزن 186 گرمی، پنل جلو شیشه‌ای پوشانده شده با گوریلا گلس 5 و پنل پشت پلاستیکی، میان رده A33 گوشی جمع و جور و سبکی به حساب می‌آید. این اسمارت فون جذاب و اقتصادی مجهز به پنل صفحه نمایش سوپر امولد شده و 6.4 اینچ دارد.

گلکسی ای 33 فایوجی

رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی از جمله ویژگی‌های نمایشگر به حساب می‌آیند. در پنل پشتی این محصول چهار ماژول دوربین تعبیه شده که یکی از آنها 48 مگاپیکسل و الباقی به ترتیب 8، 5 و 2 مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسل وضوح خواهد داشت و لنز واید هم قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد.

قلب تپنده گلکسی A33 فایوجی تراشه اختصاصی سامسونگ، اگزینوس 1280 است که 8 هسته با معماری ساخت 5 نانومتری دارد. ماژول گرافیکی Mali-G68 هم پتانسیل خوبی برای اجرای بازی‌ها دارد. گواهی مقاومت IP67 باعث شده تا گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب تا حدی مقاوم باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع 25 واتی انرژی مورد نیاز کاربران را تأمین خواهد کرد.

11. سامسونگ گلکسی A53 5G

گلکسی ای 53 فایوجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.5 اینچ، 1080 در 2400 پیکسل
  • دوربین: 64+12+5+5 مگاپیکسل / دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 1280 / با 6 یا 8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 159.6 در 74.8 در 8.1 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 14.600.000 میلیون تومان

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 30 میلیون تومان در بازار کشورمان، گلکسی A53 فایوجی است که وزن سبک 189 گرمی دارد. ساختار بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش سوپر امولد 6.5 اینچی رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را با قابلیت 16 میلیون رنگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش می‌توان به نمایشگر همیشه روشن، پشتیبانی از HDR10+، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و روشنایی 800 نیتی اشاره کرد.

گلکسی ای 53 فایوجی

چهار لنز اصلی، اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق برای گلکسی A53 فایوجی در نظر گرفته شده که به ترتیب 64، 12 و 5 مگاپیکسل هستند. لنز 64 مگاپیکسلی اصلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر است و عملکرد خوبی از آن انتظار داریم. در مرکز میان رده سامسونگ تراشه اگزینوس 1280 تعبیه شده که دارای ماژول گرافیکی Mali-G68 است. انرژی مورد نیاز A53 نیز از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

12. سامسونگ گلکسی A54 5G

گلکسی ای 54 فایوجی

  • نمایشگر: 6.4 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 50+12+5 مگاپیکسل / دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 1380 / با 6 یا 8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی متر
  • سال عرضه: 2023
  • قیمت: 15.000.000 میلیون تومان

وزن گلکسی A54 فایوجی به نسبت سایر هم رده‌های خودش سنگین تر ارزیابی می‌شود. (202 گرم) ساختار بدنه این گوشی جلو و پشت شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس 5 است ولی فریم‌ها پلاستیکی خواهند بود. صفحه نمایش سوپر امولد 6.4 اینچی با قابلیت 1080 در 2400 پیکسل امکانات مناسبی به کاربران می‌دهد.

گلکسی ای 54 فایوجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

از جمله ویژگی‌های اصلی نمایشگر گلکسی A54 5G می‌توان به نمایشگر همیشه روشن، پشتیبانی از HDR10+، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و روشنایی 1000 نیتی اشاره کرد. سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو برای آن تدارک دیده شده است و لنز اصلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر گردیده.

سیستم نرم افزاری مبتنی بر اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 خواهد بود و تمامی به روزرسانی‌ها و آپدیت‌های لازم را دریافت می‌کند. قلب تپنده گلکسی A54 فایوجی را تراشه اگزینوس 1380 زنده نگاه می‌دارد و ماژول گرافیکی Mali-G68 هم وظیفه اجرای روان و سریع بازی‌ها را بر عهده دارد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تأمین خواهد کرد.

13. سامسونگ گلکسی A73 5G

گلکسی ای 73 فایوجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.7 اینچ، 1080 در 2400 پیکسل
  • دوربین: 108+12+5+5 مگاپیکسل / دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: کوالکام اسنپدراگون 778G / با 6 یا 8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 163.7 در 76.1 در 7.6 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 16.600.000 میلیون تومان

کیفیت طراحی و ساخت گلکسی A73 فایوجی مطلوب است چرا که قاب پشتی آن مات طراحی شده و علاوه بر ضد آب بودن، خوش دست و سبک نیز است. فریم میانی دستگاه آلومینیومی است و حس خوبی به کاربران انتقال می‌دهد و پنل تخت با حاشیه‌های کم این گونه القا می‌کند که با گوشی پرچم دار رو به رو هستید.

نمایشگر بزرگ با محافظ گوریلا گلس 5 به ما یادآور می‌شود که پنل 6.7 اینچی سوپر امولد پلاس می‌تواند رزولوشن 1080 در 2400 مناسبی ارائه دهد. گر چه اندازه صفحه نمایش بزرگ است ولی باعث نشده از کیفیت آن کاسته شود. نرخ نوسازی 120 هرتزی سرعت بالایی دارد و میزان روشنایی دستگاه در حد استاندارد است. اسپیکرهای استریو کیفیت و خروجی صدای خوبی دارند.

گلکسی ای 73 فایوجی

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

سیستم نرم افزاری مجهز به آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ شده و محیط کاربری روان آن قابلیت‌های بی‌شماری به کاربران هدیه می‌دهد. از نظر عملکرد سخت افزاری هم باید گفت پردازنده قدرتمندی روی گلکسی A73 تعبیه شده که می‌تواند در ظرفیت‌های حافظه و رم متنوع، بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کند.

14. سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

گلکسی اس 21 اف ای فایوجی - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.4 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 12+12+8 مگاپیکسل / دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: کوالکام اسنپدراگون 888 / با 6 یا 8 گیگابایت رم
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 20.000.000 میلیون تومان

وزن بسیار سبک پرچم دار قیمت مناسب سامسونگ، گلکسی S21 FE تنها 177 گرم است و ابعاد آن 155.7 در 74 در 7.9 میلی متر خواهد بود. پنل جلو این گوشی هوشمند شیشه‌ای، پنل پشتی پلاستیکی و فریم‌ها آلومینیومی است. نوع پنل نمایشگر 6.5 اینچی داینامیک امولد 2X بوده و علاوه بر رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ هم دارد.

گلکسی اس 21 اف ای فایوجی

از جمله دیگر ویژگی‌های مهم صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S21 FE 5G می‌توان به صفحه نمایش HDR با استاندارد HDR10+، نمایشگر همیشه روشن، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و گوریلا گلس ویکتوس اشاره کرد. در پنل پشتی شاهد چینش سه گانه ساختار دوربین هستیم. لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و دو لنز دیگر به ترتیب 8 و 12 مگاپیکسل هستند. دوربین اول و دوم به ترتیب مجهز به فناوری‌های فوکوس خودکار دوگانه PDFA و لرزش گیر اپتیکال OIS و همچنین لرزش گیر اپتیکال OIS و فوکوس خودکار PDFA خواهند بود.

قلب تپنده این پرچم دار تراشه اختصاصی و قدرتمند سامسونگ، اگزینوس 2100 با معماری ساخت 5 نانومتری است و پردازنده گرافیکی نیز Mali-G78 خواهد بود. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

15. سامسونگ گلکسی S23

گلکسی اس 23 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.1 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 50+12+10 مگاپیکسل / دوربین سلفی 12 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 / با 8 گیگابایت رم
  • باتری: 3900 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی متر
  • سال عرضه: 2023
  • قیمت: 42.000.000 میلیون تومان

گوشی بعدی که قصد معرفی آن را داریم، سامسونگ گلکسی S23 است. این پرچم دار خوش قیمت با اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1 به بازار عرضه شده و قلب تپنده آن اسنپدراگون 8 نسل 2 است. فرآیند ساخت تراشه مذکور 4 نانومتری بوده و حجم بالایی از اطلاعات را به کمک 8 هسته قدرتمند خود پردازش خواهد کرد.

در پنل پشتی گلکسی اس 23 شاهد تعبیه سه لنز دوربین 50 مگاپیکسلبلی اصلی، 10 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی است که کیفیت و وضوح خوبی می‌توان از آنها انتظار داشت. ابعاد جذاب 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی متر و وزن 168 گرمی بی‌نظیر خواهد بود و مزایای آن در استفاده‌های طولانی مدت خود را نشان می‌دهد.

هم پنل جلو و هم عقب ساختار شیشه‌ای دارند و با گوریلا گلس ویکتوس 2 پوشانده شده‌اند. فریم‌های این پرچم دار آلومینیومی است و جنس خوبی دارد. صفحه نمایش 6.1 اینچی داینامیک امولد 2X وضوح 1080 در 2340 پیکسلی ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی آن 425 در هر اینچ خواهد بود. از جمله ویژگی‌های صفحه نمایش می‌توان به کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس 2، نمایشگر همیشه روشن، پشتیبانی از HDR10+، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1750 نیتی اشاره کرد.

گلکسی اس 23

سامسونگ گلکسی S23 انرژی خود را از طریق باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که مجهز به شارژر سریع 25 واتی هم شده. شارژر معکوس وایرلس 4.5 واتی هم می‌تواند در مواقع نبود کابل سیمی به کمک کاربران بیاید. از جمله ویژگی‌های کلی این پرچم دار می‌توان به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش و بلوتوث 5.3 اشاره کرد.

گلکسی اس 23 در پنل پشتی خود میزبان سه لنز عریض، فوق عریض و تله فوتو است که به ترتیب 50 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 10 مگاپیکسل هستند. لنز عریض فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر دارد و لنز فوق عریض موفق شده قابلیت سوپر استدی یا ضبط بدون لرزش ویدیو را برای کاربران به ارمغان بیاورد. با لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و در کل از پیکربندی دوربین این پرچم دار لذت ببرید.

16. سامسونگ گلکسی S22

گلکسی اس 22 - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.1 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 50+12+10 مگاپیکسل / دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 / با 8 گیگابایت رم
  • باتری: 3700 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 146 در 70.6 در 7.6 میلی متر
  • سال عرضه: 2022
  • قیمت: 35.000.000 میلیون تومان

سامسونگ از گلکسی اس 22 در سال 2022 رونمایی کرد و این پرچم دار شگفت انگیز را با اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4.1 به بازار فرستاد. ابعاد این گوشی گران قیمت 146 در 70.6 در 7.6 میلی متر است و تنها 167 گرم وزن دارد که بسیار سبک به نظر می‌رسد. جنس پنل پشتی و جلویی گوریلا گلس ویکتوس پلاس است و فریم از آلومینیوم ساخته شده و رنگ‌بندی متنوعی دارد.

نمایشگر داینامیک امولد 2X با پنل 6.1 اینچی گلکسی S22 نرخ تازه سازی 120 هرتزی دارد و وضوح 1080 در 2340 پیکسلی ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی این گوشی 1300 نیت بوده و مجهز به قابلیت اچ دی آر 10 پلاس و نمایشگر همیشه روشن است. و اما نوبت به قلب تپنده این پرچم دار می‌رسد.

گلکسی اس 22

تراشه اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 برای اس 22 در نظر گرفته شده که بسته به منطقه متفاوت خواهد بود. فرآیند ساخت تراشه 4 نانومتری بوده و 8 هسته پردازنده دارد. (مدل اگزینوس برای بازار اروپا و مدل اسنپدراگون برای بازارهای جهانی است) حداکثر حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت خواهد بود.

در پنل پشتی شاهد تعبیه سه لنز عریض، فوق عریض و تله فوتو هستیم که به ترتیب 50 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 10 مگاپیکسل هستند. لنز عریض که تصاویر خوبی هم ثبت می‌کند، مجهز به فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر شده و لنز فوق عریض هم توانایی ثبت عکس‌های باکیفیتی خواهد داشت. دوربین تله فوتو نیز قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر دارد. نیروی این گوشی گران قیمت توسط یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و شارژر 25 واتی دارد.

17. سامسونگ گلکسی S23 FE

گلکسی اس 23 اف ای - بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.4 اینچ، 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: 50+12+8 مگاپیکسل / دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 / حداکثر 8 گیگابایت رم
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: 158 در 76.5 در 8.2 میلی متر
  • سال عرضه: 2023
  • قیمت: 23.000.000 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی اس 23 اف ای یکی از پرچم داران اقتصادی و مقرون به صرفه این کمپانی است که در سال 2023 رونمایی و عرضه شده و مبتنی بر اندروید 13 و رابط کاربری OneUI 5.1 قابل ارتقا به اندروید 14 است. ابعاد این گوشی 158 در 76.5 در 8.2 میلی متر با وزن 209 گرم است و پنل پشت و جلو مجهز به گوریلا گلس 5 با فریم‌های آلومینیومی شده.

گلکسی اس 23 اف ای

بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نمایشگر داینامیک امولد 2X با پنل 6.4 اینچی S23 FE نرخ تازه سازی 120 هرتزی دارد و حداکثر رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل ارائه می‌دهد. بیشینه روشنایی آن 1450 نیت بوده و قابلیت اچ دی آر 10 پلاس دارد. قلب تپنده این پرچم دار ارزان قیمت اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 است و با فرآیند ساخت 4 نانومتری روانه بازار شده. همچنین حداکثر حافظه رم و داخلی آن به ترتیب 8 گیگابایت و 256 گیگابایت است.

مثل سایر پرچم داران سامسونگ، گلکسی اس 23 اف ای هم در پنل پشتی خود سه دوربین عریض، فوق عریض و تله فوتو خواهد داشت که به ترتیب 50 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل خواهد بود. لنز عریض یا اصلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر شده و تصاویر خوبی ثبت می‌کند. لنز تله فوتو هم بزرگنمایی اپتیکال سه برابری دارد و از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره‌مند شده. انرژی S23 FE را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که شارژر 25 واتی به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*