شرایط فروش اقساطی وانت نیسان

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسان در اسفند 1402

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسان در اسفند 1402 اعلام شد. ایران خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد وانت آریسان 2 دوگانه سوز را به‌شکل فروش فوق العاده و وانت نیسان دوگانه سوز را به‌شکل اقساطی از روز شنبه 12 اسفند 1402 به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این دو محصول ایران خودرو در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسان

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان

ایران خودرو در این طرح، وانت آریسان 2 دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 را با قیمت مصوب فروش 408 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک به فروش می‌رساند. همچنین موعد تحویل آن نیز 90 روزه اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان

همچنین در این طرح، کامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD نیز با قیمت 571 میلیون و 90 هزار تومان با موعد تحویل 45 روزه به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت 407 میلیون و 752 هزار تومان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:
مشخصات و قیمت ساینا S تیپ DA | ایرادات، مشکلات و کاتالوگ ساینا اس دی ای قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲