اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ

اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ، تمام شایعات را تأیید می‌کنند

اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ منتشر شد که تمام شایعات و رندرهای قبلی را تأیید می‌کند. یک طراحی منحصربه‌فرد روی گوشی میان‌رده سامسونگ.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی و عرضه گوشی گلکسی ای ۵۵ و گلکسی ای ۳۵ در تاریخ ۲۱ اسفند ماه می‌کند و حالا انتشار اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ تمام شایعاتی که در مورد این گوشی شنیده بودیم را تأیید می‌کند. همانطور که اکثر افشاگران و رندرهای سه‌بعدی نشان می‌دادند، این دستگاه نیز مانند گلکسی A15 و A25 دارای لبه‌های تخت خواهند بود و تنها این دکمه‌ها هستند که روی فریم بیرون زده قرار گرفته‌اند.

اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ

این گوشی دارای سه دوربین در پشت بدون هیچ برآمدگی است و همانطور که در تصاویر می‌بینیم، رنگ زرد آن در دنیای واقعی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. با این حال، به دلیل ساختار فلزی به جای پلاستیک مانند گلکسی A54، قاب آن رنگ مات‌تری دارد. این تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی A55، افزونه‌ای عالی به انبوهی از افشاگری‌ها از جمله تصاویر رندر، پوسترهایی با ظاهر رسمی و عکس‌های TENAA هستند. انتظار می‌رود این گوشی با چیپست جدید Exynos 1480 و واحد پردازش گرافیکی AMD به‌نام Xclipse 530 عرضه شود.

اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ

تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ

سایر مشخصات فنی گلکسی A55 سامسونگ

۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ را در زیر قاب این گوشی همراهی می‌کنند. گرچه شایعات می‌گویند که حافظه رم گوشی سامسونگ می‌تواند تا ۱۲ گیگابایت ارتقا پیدا کند. حافظه داخلی نیز می‌تواند با یک کارت microSD تا ۱ ترابایت افزایش بیابد. نمایشگر این گوشی کمی بزرگ‌تر از ای ۵۴ شده و ابعاد دقیق ۶.۶ اینچی دارد. این نمایشگر از یک پنل OLED استفاده می‌کند و یک حفره گرد برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای صفحه قرار دارد.

روی قاب پشتی گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو به‌کار رفته‌اند. در جلو هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A55 که تاکنون فاش شده، باید به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

پیشینه خبر:
سامسونگ با این خبر طرفداران گلکسی A55 و A35 را ناامید کرد نتایج بنچمارک گلکسی A55 خبر از قدرت گرافیکی بالای این گوشی می‌دهد مشخصات فنی، رنگ بندی و قیمت گلکسی A55 سامسونگ لو رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*