هوش مصنوعی تم ساز گوگل کروم

خداحافظی با تم‌های تکراری: با هوش مصنوعی گوگل کروم تم‌های سفارشی بسازید

گوگل کروم در جدیدترین آپدیت خود، ابزار تم ساز هوش مصنوعی را به کاربران ارائه می‌کند. با این ابزار تصاویر پس زمینه و Theme سفارشی بسازید.

در به‌روزرسانی اخیر مرورگر Google Chrome، امکان ایجاد تصاویر پس زمینه با هوش مصنوعی بر اساس تنظیمات دلخواه شما فراهم شده است. در اینجا نحوه انجام این کار برای پروفایل کروم خود را توضیح می‌دهیم.

همانطور که در بسیاری از نرم افزارها و دستگاه‌های روز دنیا شاهد هستیم، گوگل کروم نیز از هوش مصنوعی بهره می‌برد. در آپدیت جدیدی که نسخه کروم را به ۱۲۱ رساند، گوگل علاوه بر سازماندهی خودکار تب‌ها با استفاده از یادگیری ماشین، امکان استفاده از تصاویر پس زمینه و تم‌های ساخته شده با هوش مصنوعی را نیز اضافه کرد.

هوش مصنوعی تم ساز گوگل کروم

با توجه به اینکه تم‌های کروم گاهی اوقات خسته‌کننده و بی‌روح هستند، تم‌های تولید شده با هوش مصنوعی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. استفاده از ابزار جدید ساخت تم در کروم بسیار آسان است و تقریبا هیچ محدودیتی ندارد؛ زیرا هیچ یک از تم‌های تولیدی با هوش مصنوعی یکسان نخواهد بود.

بخش اصلی این قابلیت، انتخاب تصاویر پس زمینه‌ای است که در تب‌های جدید ظاهر می‌شود. رنگ حاشیه پنجره همچنان یک رنگ ثابت با چندین المان تزئینی باقی می‌ماند. تم‌های تولید شده با هوش مصنوعی شاید تغییر اساسی محسوب نشوند، اما می‌توانند تاثیر زیادی در ظاهر مرورگر شما داشته باشند.

چگونه با هوش مصنوعی گوگل کروم، تم بسازیم؟

هوش مصنوعی گوگل کروم فرآیند تم‌سازی را بسیار ساده می‌کند. برای این کار فقط باید با نوار کناری Chrome آشنا باشید. برای دسترسی به هوش مصنوعی مرورگر وب گوگل، کافیست یک تب جدید باز کنید و روی دکمه Customize Chrome را از پایین صفحه کلیک کنید. از نوار ابزار کناری، گزینه Change Theme را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Create with AI کلیک کنید.

هوش مصنوعی تم ساز گوگل کروم

اکنون وارد ابزار مولد تم هوشمند گوگل شده‌اید. از منوی آبشاری موجود یک سوژه، استایل و مود را انتخاب کنید. سپس روی دکمه Create بزنید تا تم شما با توجه به انتخاب‌هایی که کرده‌اید، ساخته شود.

هوش مصنوعی تم ساز گوگل کروم

شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید از این ابزار تولید Theme استفاده کنید. گرچه همه نتایج عالی یا خوب به‌نظر نمی‌رسند، اما گاهی اوقات برخی از آن‌ها واقعا فوق العاده می‌شوند. نتایج همچنین همیشه مطابق انتخاب‌های شما نیستند. با تمام این تفاسیر، هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهد مرورگر Chrome را متحول کنید و حال و هوای تازه‌ای را برای وب‌گردی خود به‌وجود بیاورید.

پیشینه خبر:
۵ ترفند کاربردی که گوگل کروم را برای شما جذاب‌تر می‌کند راهکارهایی برای کاهش مصرف حافظه در گوگل کروم ۶ قابلیت مخفی مرورگر گوگل کروم که باید بلد باشید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*