تعداد فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران

تعداد فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران چقدر است؟

بازار بزرگ و گسترده رمزارزها روز به روز در حال رشد است و سرمایه گذار جدیدی می‌پذیرد. تعداد فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران چقدر است؟

رصد بازار ارزهای دیجیتال نویددهنده اوضاع رو به رشدی است که علتش به صعود و افزایش قیمت پادشاه رمزارزها بازمی‌گردد. در دنیای کریپتوکارنسی‌ها فعالان زیادی از کشور ما حضور دارند که به‌لطف تلاش‌های آنها کشورمان در این مارکت به رتبه بیست و هشتم جهان رسیده است.

تعداد فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران

تعداد فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران

در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به جهش قیمت بیت کوین خواندیم و دیدیم که افزایش بهای رمزارز شماره یک بازار باعث سبزپوش شدن سایر آلت کوین‌ها و میم کوین‌ها شده است. طی گزارش سالانه‌ای که نوبیتکس منتشر کرده، هم‌اکنون تعداد فعالان ایرانی بازار رمزارزها به 15 میلیون نفر می‌رسد.

خبر خوب دیگر این‌که همزمان با سرمایه‌گذاری مردها در بازار پرریسک ارزهای دیجیتال، سهم زنان هم در حال افزایش است و هر استان از کشور متناسب با جمعیتی که دارد در حال شرکت در این بازی بزرگ است. تعداد کل فعالان بازار در حال حاضر 580 میلیون نفر اعلام شده و انتظار داریم خیلی زود این عدد به یک میلیارد نفر برسد.

همچنین بخوانید:
قیمت بیت کوین رکورد تاریخ خود را شکست با پنج استیبل کوین برتر بازار آشنا شوید + مزایا و معایب سرمایه‌گذاری هاوینگ بیت کوین؛ اکنون وقت خرید است؟