گلکسی آ ۵۵ سامسونگ

آیا گلکسی آ ۵۵ سامسونگ بدون هوش مصنوعی هم می‌تواند دل کاربران را به دست آورد؟

سامسونگ تلویحاً تأیید کرده که گوشی گلکسی آ ۵۵ سامسونگ – Galaxy A55 فاقد قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 است. اما آیا بدون آن‌ها هم جذاب است؟

سرانجام، سامسونگ زودتر از موعد، تاریخ عرضه رسمی گلکسی A55 را اعلام کرد. همچنین برخی از ویژگی‌های برجسته‌ای که این گوشی هوشمند ارائه می‌دهد را به صورت مختصر معرفی کرد و ممکن است به طور غیرمستقیم فاش کرده باشد که گوشی میان‌رده پریمیوم بعدی آن‌ها هیچ‌کدام از قابلیت‌های هوش مصنوعی که باعث تمایز گلکسی S24 از سایر گوشی‌های موجود در بازار می‌شود را نخواهد داشت.

اگرچه شرکت به‌طور مستقیم نگفته که A55 فاقد قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 خواهد بود، اما این واقعیت که هیچ اشاره‌ای به هوش مصنوعی در تیزرهای گلکسی گلکسی آ ۵۵ سامسونگ نشده خود گویای همه چیز است. غول کره‌ای هرگز فرصتی را برای تبلیغ تجربه هوش مصنوعی گلکسی در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود از دست نمی‌دهد و اگر گلکسی A55 قرار بود این ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته را داشته باشد، شرکت حتماً درباره‌اش صحبت می‌کرد.

پشتیبانی چهار ساله، جذاب‌ترین ویژگی گلکسی آ ۵۵ سامسونگ

گلکسی آ ۵۵ سامسونگ

سامسونگ تأیید کرد که گلکسی A55 تنها از چهار نسل به‌روزرسانی سیستم‌عامل پشتیبانی خواهد کرد. این قضیه در مورد گلکسی A35 که در کنار A55 در تاریخ ۱۱ مارس عرضه می‌شود نیز صدق می‌کند. با این حال، آنها همچنان می‌توانند با رابط کاربری One UI 6.1 به‌صورت پیش‌فرض عرضه شوند، حتی اگر فاقد اکثر ویژگی‌های جالب One UI جدید باشند.

ممکن است این موضوع برای بهتر شدن باشد، چرا که تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ زیر قاب گلکسی A55 علی‌رغم افزایش قدرت نسبت به اگزینوس ۱۳۸۰ گلکسی A54، احتمالاً توانایی مدیریت ویژگی‌های هوش مصنوعی را نخواهد داشت. شاید سامسونگ این قابلیت‌ها را بعد از عرضه گوشی از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه دهد، اما بهتر است انتظارات خود را در حد معقول نگه دارید.

پیشینه خبر:
گوشی گلکسی آ 55 اینجاست؛ مشخصات فنی و قیمت میان رده جنجالی سامسونگ اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ، تمام شایعات را تأیید می‌کنند سامسونگ با این خبر طرفداران گلکسی A55 و A35 را ناامید کرد نتایج بنچمارک گلکسی A55 خبر از قدرت گرافیکی بالای این گوشی می‌دهد