قیمت هوندا وزل ۲۰۲۳

قیمت خودرو وارداتی هوندا وزل 2023 در ایران اعلام شد

شرکت معین خودرو ایرانیان به‌عنوان یکی از واردکنندگان محصولات هوندا به کشور، قیمت پایه خودرو وارداتی هوندا وزل ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

خودرو هوندا وزل ۲۰۲۳ که در بازار جهانی با نام HR-V نیز شناخته می‌شود، برای اولین بار در جریان نمایشگاه خودرو تهران در دو نسخه بنزینی و برقی به نمایش درآمد و جزو خودروهای پرطرفدار از یک برند بااصالت ژاپنی به‌شمار می‌رود که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. اکنون با عرضه رسمی این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت پایه قطعی هوندا وزل ۲۰۲۳ نیز در مبادی ورودی اعلام شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت پایه نهایی و معرفی اجمالی این خودرو می‌پردازیم.

قیمت پایه و نهایی خودرو وارداتی هوندا وزل ۲۰۲۳

هوندا وزل ۲۰۲۳

طبق اعلام سازمان های مربوطه، قیمت پایه خودرو هوندا وزل ۲۰۲۳ حدود ۲ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به اضافه شدن ۲۲ درصد تعرفه گمرکی و هزینه‌های جانبی واردات این خودرو، قیمت نهایی هوندا وزل ۲۰۲۳ به مرز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

مشخصات اجمالی Honda Vezel

در بخش فنی، این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی تنفس طبیعی با تکنولوژی i-VTEC با حداکثر توان ۱۲۴ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر است. گیربکس قرار گرفته شده روی هوندا وزل بنزینی از نوع CVT تیپ ترونیک با ۵ دنده مصنوعی است که نیروی حاصله را به چرخ‌های جلو این خودرو منتقل می‌کند

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی هوندا وزل می‌توان نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی کنسول مرکزی، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای (keyless)، هفت عدد کیسه هوای ایمنی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نگهداری خودرو بین خطوط، تغییر حالت رانندگی با سه مود مختلف، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار باد تایرها (TPMS)، آینه‌های جانبی به‌همراه گرم‌کن، سنسور نور به‌همراه نور بالای خودکار، تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پاناروما به‌همراه سانروف و فرمان برقی حساس به سرعت اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
عرضه لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه آغاز شد + شرایط و جزئیات کراس اوور پلاگین هیبرید رووی eRX5 توسط پارس خودرو به کشور وارد شد