پین چت واتساپ

واتساپ به‌دنبال افزایش تعداد چت های قابل پین شدن است

واتساپ به‌دنبال افزایش تعداد چت های قابل پین شدن در اپلیکیشن پیام‌رسان خودش به بیش از ۳ چت است تا آن را شبیه به تلگرام کنونی کند.

مدتی است که کاربران واتساپ می‌توانند تا سه چت را در بالای لیست گفتگوهای خود پین کنند. با این حال، به نظر می‌رسد این پیام‌رسان در حال کار روی قابلیت جدیدی است که این محدودیت را افزایش خواهد داد.

آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید، گواه بر این موضوع است. بر اساس یافته‌های WABetaInfo، این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا پنج چت را پین کنند که نسبت به نسخه فعلی واتساپ، پیشرفت کوچکی به شمار می‌رود.

واتساپ همیشه تلاش می‌کند خودش را شبیه تلگرام کند

بدیهی است از آنجایی که این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد، نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا به همین شکل در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر. این بدان معناست که با اتمام دوره آزمایش، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید،‌ ممکن است شاهد امکان پین کردن تعداد بسیار بیشتری از پنج چت باشیم.

پین چت واتساپ

به هر حال، برای افرادی که با افراد زیادی در ارتباط هستند، بدون شک امکان پین کردن بیش از سه چت، قابلیتی مفید و کاربردی محسوب می‌شود.

هنوز مشخص نیست که واتساپ چه زمانی این ویژگی را برای تمامی کاربران فعال خواهد کرد؛ چرا که در حال حاضر تنها تعداد محدودی از کاربران ثبت‌نام شده در برنامه بتا به آن دسترسی دارند.

در گجت نیوز بخوانید:
آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*