جنیفر لوپز فیلم Atlas نتفلیکس

جنیفر لوپز در قامت ناجی بشریت در فیلم جدید نتفلیکس + تریلر

جنیفر لوپز در فیلم جدید نتفلیکس به‌نام Atlas نقش زن جسوری را ایفا می‌کند که در جنگ با ربات‌ها، بشریت را نجات خواهد داد. تریلر آن را ببینید.

فیلم علمی تخیلی اطلس با بازی جنیفر لوپز، جدیدترین اثر کمپانی نتفلیکس است که به زودی منتشر خواهد شد. این فیلم داستان زنی به نام «اطلس شپرد» را دنبال می‌کند که در دنیایی ویران شده، به‌عنوان خلبان یک ربات غول‌پیکر به نام آتلان ایفای نقش می‌کند. هر چند این فیلم نمی‌تواند در لیست فیلم های ترسناک ۲۰۲۴ جای بگیرد اما در لحظاتی می‌تواند استرس شما را بالا ببرد.

جنیفر لوپز در این فیلم نقش زنی جسور و جنگجو را دارد که برای نجات بشریت از ربات‌های مهاجم، سوار بر آتلان به نبردی حماسی می‌رود.

کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم‌های مشهوری مانند رمپیج و سن آندرس است. علاوه بر جنیفر لوپز، بازیگرانی مانند سیمو لیو، استرلینگ کی. براون، و مارک استرانگ نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Atlas با جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و داستانی هیجان‌انگیز، نوید یک فیلم علمی تخیلی جذاب و دیدنی را می‌دهد که می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. تاریخ انتشار فیلم هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی از طریق نتفلیکس در دسترس کاربران قرار بگیرد.

جنیفر لوپز فیلم Atlas نتفلیکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*