ام جی جی تی

واردات دو خودرو جذاب ام جی جی تی و MG HS به کشور قطعی شد + عکس و مشخصات فنی

ام جی جی تی و ام جی اچ اس توسط بی ام کارز وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات MG HS و MG GT آشنا خواهیم شد.

شرکت بی ام کارز که به‌عنوان شرکت عرضه‌کننده محصولات وارداتی شرکت بهمن موتور شناخته می‌شود، طرح عرضه ام جی جی تی و ام جی اچ اس به بازار ایران را در دستور کار خود قرار داده است و این خودروها به‌زودی به بازار ایران عرضه خواهند شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با امکانات و مشخصات ام جی HS و ام جی GT آشنا خواهیم شد.

ام جی جی تی و MG HS به‌زودی در ایران

همان‌طور که محصولات برند تویوتا و نیسان توسط چند شرکت ورادکننده با مشخصان فنی و سطح امکانات یکسان به بازار ایران عرضه می‌شوند، خودروهای ام جی هم علاوه بر بی ام کارز قرار است توسط شرکت فردا موتورز نیز وارد ایران شوند.

مشخصات فنی ام جی GT

ام جی جی تی

ام جی GT به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 173 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

امکانات MG GT

ام جی جی تی

از امکانات ام جی جی تی می‌توان به ورود بدون کلید، سیستم استارت، سانروف، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل پایداری و کشش، شیفترهای پشت فرمان، کروز کنترل، رادار پیشگیری تصادف از جلو، دوربین 360 درجه، رادار بین خطوط، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تریم چرمی و کلاستر دیجیتالی اشاره کرد.

مشخصات فنی MG HS

ام جی جی تی

ام جی اچ اس در قالب یک کراس اوور کوچک از همان موتور ام جی GT یعنی پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 173 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست این نسخه با چه امکاناتی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
معرفی کامل نتا یو ؛ کراس اوور تمام برقی وارداتی بهمن موتور محصولات بی ام کارز در نمایشگاه خودرو تهران؛ از سدان لوکس هونگچی تا کراس اوور برقی نتا U

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*