هیجان‌ انگیزترین گوشی‌های جهان که در سال آینده معرفی می‌شوند

سال 2024 یکی از جذاب‌ترین سال ها برای دنیا گوشی های هوشمند خواهد بود. در ادامه هیجان انگیز ترین گوشی های سال آینده را معرفی می‌کنیم.

سال 2024، با شروع طوفانی سامسونگ در مراسم آنپکد همراه بود که سری گلکسی اس 24 معرفی شدند. اما این تازه شروع کار است و سال پیش رو، یکی از سال‌هایی است که اتفاقات جذابی را خواهیم داشت. اگر از طرفداران اخبار تکنولوژی هستید، مطمئنا برخی از گوشی هایی را که در ادامه معرفی می‌کنیم را خواهید شناخت. بنابراین در ادامه با سایت گجت نیوز همراه باشید تا جذاب‌ترین گوشی های سال آینده را معرفی کنیم.

هیجان انگیزترین گوشی های سال آینده-2024

در ادامه 5 مورد از جنجالی‌ترین گوشی هایی که قرار است در سال 2024 معرفی شوند را معرفی می‌کنیم. قطعا گوشی های زیادی در سال پیش رو معرفی خواهند شد که می‌توانند در بین بهترین گوشی های میان رده و یا بهترین گوشی های پرچمدار قرار بگیرند.

آیفون 16 پرو مکسگوشی های سال آینده- آیفون 16 پرو مکس

سری آیفون 16 و مخصوصا آیفون 16 پرو مکس، قطعا یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال پیش رو هستند. این گوشی ها قرار است تا جایگزین سری آیفون 15 شوند که ما قبلا هم به بررسی آیفون ۱۵ پلاس، آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو پرداخته بودیم. با بررسی الگوهای رونمایی محصولات اپل، انتظار داریم تا این گوشی همراه با 4 نسخه آن در ماه سپتامبر عرضه شوند. همچنین طبق اطلاعات فاش شده از آیفون 16 پرو مکس در آینده باید شاهد تغییرات بزرگی نسبت به سری‌های قبل گوشی های اپل باشیم. بنابه همین اطلاعات فاش شده، احتمالا آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با پردازنده A18 Pro قدرتمندتر و دکمه جدید «Capture» برای گرفتن تصایر و فیلم‌برداری عرضه خواهد شد.

در مورد دوربین آیفون 16 هم باید گفت که به احتمال زیاد به جای زوم اپتیکال 5 برابری در آیفون 15 پرو مکس، این گوشی از زوم بیشتری بهره‌مند خواهد شد. همچنین دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی نیز با دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی آیفون 15 پرو مکس جایگزین می‌شود.

با توجه به موارد منتشر شده، اپل باز هم در سال 2024 یکی از قدرتمندترین گوشی های سال را معرفی خواهد کرد.

وان پلاس اوپن 2گوشی های سال آینده- وان پلاس اوپن 2

تاکنون اطلاعات کمی در مورد گوشی تاشو وان پلاس منتشر شده است. اما با توجه به همین اطلاعات فاش شده نیز متوجه می‌شویم که احتمالا یکی از بهترین دوربین‌های بازار گوشی‌های تاشو در وان پلاس اوپن 2 جای خواهد گرفت.

وان پلاس اوپن که سال گذشته معرفی شد، عمر باتری بهتری داشت و با توجه به سابقه، همین مورد را دوباره نیز برای وان پلاس اوپن 2 انتظار داریم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6گوشی های سال آینده- سامسونگ گلکسی زد فولد 6

نسل پنجم از گوشی‌های تاشو سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ ۵ سال گذشته رونمایی شدند و توانستند تا حدی نیز قدرت گوشی‌های تاشو را در دست بگیرند. به خاطر همین احتمالا باز هم توازن قدرت در گوشی‌های تاشو به سمت سامسونگ باشد و گلکسی زد فولد 6 با شیوه باز شدن کتابی، قطعا محبوب‌ترین گوشی تاشو سال 2024 خواهد بود.

بنابه اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی، احتمال می‌رود که یک نسخه اولترا نیز از گلکسی زد فولد 6 در راه باشد. البته این فعلا در حد شایعه است و ما بیشتر روی نسخه استاندارد زد فولد 6 تمرکز داریم. طبق همین اطلاعات گفته می‌شود که نسخه اولترا گلکسی زد فولد 6 احتمالا با فریم تیتانیومی، صفحه نمایش بزرگ‌تر، پردازنده قوی‌تر و البته بیشینه روشنایی 2600 نیت بهره‌مند خواهد بود.

متاسفانه در اکثر اطلاعات فاش شده هیچ تغییری در بخش دوربین اعلام نشده و امیدواریم اگر چنین باشد، حداقل برای نسخه اولترا زد فولد 6 تغییراتی را در نظر بگیرند.

گوگل پیکسل 9 پروگوشی های سال آینده- گوگل پیکسل 9 پرو

یکی دیگر از مورد انتظارترین گوشی های سال پیش رو گوگل پیکسل 9 پرو است. گوگل پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو احتمالا در ماه اکتبر رونمای می‌شوند و با توجه به مشخصات فاش شده بهتر از مدل‌های پرچمدار سال گذشته خواهند بود. تراشه جدید تنسور جی 4 یکی از اصلی‌ترین تغییرات سری پیکسل نسبت به مدل سال قبل خواهد بود. همچنین یک دستیار هوش مصنوعی نیز احتمالا به طور انحصارگرایانه تنها در اختیار کاربران سری پیکسل 9 گوگل خواهد بود. در واقع تمرکز بیشتر گوگل در این گوشی بر روی هوش مصنوعی بوده است و می‌خواهد همانند سامسونگ و دیگر سازندگان، هوش مصنوعی مختص خود را داشته باشد.

در مورد دوربین هم اطلاعات چندان مفیدی فاش نشده اما باز هم می‌توان پیش بینی کرد که یکی از بهترین دوربین‌های بازار موبایل، در اختیار گوگل پیکسل 9 پرو خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6گوشی های سال آینده- سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6

گلکسی زد فلیپ 6 سری دیگر گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2024 خواهد بود. از لحاظ قیمت و اندازه، سری زد فولد بالاتر از سری زد فلیپ است اما از لحاظ محبوبیت، این سری فلیپ بوده که موفق‌تر ظاهر می‌شود. بنابراین زد فلیپ 6 احتمالا محبوب‌ترین گوشی تاشو سال 2024 خواهد بود.

باتری و صفحه نمایش بزرگ‌تر از جمله مشخصات بارز گلکسی زد فلیپ 6 است که به جای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی احتمالا در نظر گرفته شود.

اسنپ‌دراگون 8 نسل 3، تراشه قدرتمند گلکسی اس 24 قرار است که در سال پیش رو در گلکسی زد فلیپ 6 گنجانده شود. این می‌تواند گلکسی زد فلیپ 6 را در میان رقبا قدرتمندتر نشان دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
قابلیت های شگفت انگیزی که گوشی های پرچمدار سال آینده ارائه خواهند داد ایلان ماسک سال آینده تماس ماهواره ای را به تمام گوشی های هوشمند می‌آورد سامسونگ گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۶ را در دو مدل پایه و اولترا عرضه می‌کند آیفون ۱۶ پرو مکس به یک دوربین هیجان انگیز سوپر تله فوتو مجهز می‌شود ۵ گوشی که می‌توانید در سال ۲۰۲۴ به جای آیفون ۱۵ پرو خریداری کنید عکاسی با آیفون ۱۶ پرو آسان‌تر می‌شود؛ دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین + تصاویر