جشن سالانه مدیران خودرو

تقدیر از مشتریان وفادار در جشن سالانه مدیران خودرو

جشن سالانه مدیران خودرو در سال 1402 برگزار شد و این شرکت ضمن مرور برنامه‌های سال آینده، از شرکای تجاری و مشتریان وفادار خود تجلیل کرد.

شرکت خودروسازی مدیران خودرو در شب جمعه 25 اسفند 1402، جشن سالانه خود را برگزار کرد. این شرکت موفق در این جشن باشکوه، ضمن مرور دستاوردهای گذشته و برنامه‌های سال آینده، از شرکای تجاری و مشتریان وفادار خود نیز تجلیل کرد.

در جشن سالانه مدیران خودرو چه گذشت؟

مدیران شرکت مدیران خودرو در این جشن، اتفاقاتی که در سال 1402 در حوزه امور مشتریان رخ داد را مرور کردند و سپس گزارشی از فعالیت‌های امسال ارائه شد. در ادامه به مرور چشم‌انداز مدیران خودرو در سال 1403 پرداخته شد و در نهایت از شرکای تجاری، مشتریان وفادار و نمایندگان فروش این شرکت، تقدیر به عمل آمد.

جشن سالانه مدیران خودرو

مدیران خودرو دارای چهار برند ام وی ام، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم است و محصولات متنوعی را در کلاس‌های مختلف با قیمت‌های گوناگون و امکانات ویژه به مشتریان عرضه می‌کند. این شرکت به‌عنوان یکی از موفق‌ترین خودروسازان بخش خصوصی شناخته می‌شود و با عرضه مدل‌های متنوع توانسته به فروش بسیار خوبی در بازار ایران دست پیدا کند. از جمله امتیازهای این شرکت در بازار ایران می‌توان به شرایط فروش متنوع و گستردگی خدمات پس از فروش اشاره کرد.

مدیران خودرو همواره در حوزه ارتباط با مشتری و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، پیشتاز بوده و در سال‌های گذشته نیز رویدادهای مختلفی را به‌منظور افزایش آگاهی عمومی و ارتباط با مشتریان برگزار کرده است. چند سالی است که مدیران خودرو جشن سالانه خود را به‌منظور تقدیر و تجلیل از شرکا، نمایندگان و مشتریان وفادار خود برگزار می‌کند. هدف مدیران خودرو از این برگزاری، علاوه بر قدر نهادن بر ارزش‌های مشتریان و شرکا، مرور اتفاقات در حوزه امور مشتریان و گزارشی از عملکرد سالی که گذشت است. همچنین مدیران خودرو در این جشن سالانه، چشم‌انداز راه سال 1403 را مرور کرد.

مرور اتفاقات سال 1402 برای مدیران خودرو

مدیران خودرو در سال 1402 موفق شد حدود 700 مشتری کلیدی مانند یک خانواده در کنار خود داشته باشد و بیش از 100 گروه مشتری به‌صورت حرفه‌ای در اختیار دارد که به تمامی مشکلات آنها رسیدگی می‌شود. این گروه خودروسازی خصوصی، بیش از 75 کمپین آنلاین را در سال 1402 برگزار کرد و در مجموع فعالیت‌هایی که داشته، بیش از 300 میلیون بازخورد را در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است. در زمینه فعالیت‌های آفلاین، بیش از 10 هزار نفر در فعالیت‌های فن کلاب مدیران خودرو شرکت کردند که با مشارکت 50 نماینده در 30 شهر و 13 استان برگزار شدند و بالغ بر 15 مدل فعالیت‌های مختلف برای مشتریان تدارک دیده شد. این رویدادها توانستند تاثیر بسیار چشمگیری در حفظ ارتباط مدیران خودرو با مشتریان داشته باشند.

در سال 1402، پیشرفت مدیران خودرو در حوزه عملیات مشتری یا Costume Operation افزایش پیدا کرد و این گروه خودروساز خصوصی را به‌عنوان یکی از لیدرها و رهبران بازار خودرو معرفی نمود. مدیران خودرو مشتاقانه تمایل دارد که این روند را با قدرت بیشتر ادامه بدهد و کیفیت برنامه‌ها و خدمات ارائه شده به مشتریان را ارتقا ببخشد.

چشم‌انداز راه مدیران خودرو در سال آینده

اما در خصوص چشم‌انداز راه مدیران خودرو برای سال 1403، این خودروساز در استیج دو قرار دارد و برنامه‌ریزی کرده تا با راه‌اندازی اپلیکیشن و پلتفرم ارتباط با مشتریان، ارائه اکسسوری‌های جذاب بر اساس خواسته و نظرهای مشتریان، افزایش کیفیت رویدادهای آفلاین و از همه مهم‌تر افزایش همکاری با مشتریان کلیدی، به‌صورت جدی‌تری در این راه قدم بردارد.

دنیای اینترنت از سال 2013 تا 2023 در سراسر جهان، رشد فزاینده‌ای داشته و عملکرد شرکت‌ها و تغییراتی که داشته‌اند بر اساس دنیای اینترنت پیشروی کرده است. در همین راستا، مدیران خودرو با عرضه اپلیکیشنی که به‌زودی رونمایی می‌شود، خیلی از نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و تمام مشتریان می‌توانند به مواردی مانند خرید اکسسوری‌ها، هدایا، مپ‌های مختلف برای دسترسی به لوکیشن‌های مورد نیاز مشتری و سرویس‌های VIP دسترسی داشته باشند و یک شبکه اجتماعی کامل در اختیار مشتریان وفادار مدیران خودرو قرار می‌گیرد.

با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان مختلف، اکسسوری‌های خودرو می‌توانند برای لایف استایل یا سبک زندگی مشتری، در سه دسته طبقه‌بندی شوند؛ مثل برند پروداکت، اتومبیل اکسسوری و جنرال پروداکت که بیشتر تمرکز آن روی لوازم کاربردی مشتریان خواهد بود. تمرکز شرکت مدیران خودرو در راستای رضایت‌مندی مشتریان در زمینه استفاده از ابزارهای کاربردی و دوست‌دار محیط زیست آغاز شده و حتی در زمینه خودروهای نیو انرژی و خودروهای ICE هم نحوه برگزاری رویدادها بر اساس ذات و تکنولوژی خودروها برنامه‌ریزی می‌شود؛ مثلا برای خودروهای NEV بیشتر تمرکز روی موارد دوست‌دار محیط زیست خواهد بود و برای خودروهای ICE هم تمرکز روی تفریحات بسیار سرگرم‌کننده و جذاب معطوف می‌شود. هم برای برند ام وی ام و هم برای برند فونیکس، نوع فعالیت‌های مدیران خودرو متفاوت خواهد بود و در برند MVM، بیشتر تمرکز روی رویدادهای خانوادگی و سوشیال سرویس‌هایی است که بتواند سهم این شرکت را از این کارهای خیرخواهانه، حفظ نماید.

مدیران خودرو در نظر دارد که در سال 1403، پوشش‌دهی تمامی نقاط کشور را در دستور کار خود قرار دهد و برگزاری بیش از صد رویداد برای سال آتی، برنامه‌ریزی شده است که در این ایونت‌ها، بیش از 30 هزار نفر را پوشش می‌دهد. در بخش KOC یا Key opinion Customers نیز که برای هر شرکتی، به‌خصوص برای مدیران خودرو بسیار حائز اهمیت است، این شرکت قصد دارد همکاری سازنده‌ای با مشتریان کلیدی داشته باشد و سیستم امتیازدهی و همکاری را به‌صورت کاملا شفاف با مشتریان وفادار دنبال کند. حتی مدیران خودرو برای اولین بار از شرکا و مشتریان کلیدی و وفادار خود خواسته که لباس ویژه‌ای را طراحی کنند و با هم در ارتباط و همکاری باشند و حتی در حوزه R&D یا واحد تحقیق و توسعه و برنامه‌ریزی‌ها با هم همکاری کنند تا در نهایت شاهد یک همکاری برد-برد باشیم و مدیران خودرو و شرکا و مشتریان وفادار بتوانند به‌شکل یک خانواده منسجم و همسو در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتری و ارائه محصولات حامی محیط زیست قدم‌های مثبتی را بردارند.

حسین مهداد، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو، این نوید را به همه داد که در سال 1403 شاهد اتفاقات بسیار جذابی خواهیم بود. وی پیش‌بینی کرد که در سال آینده، همکاری دوچندانی بین مدیران خودرو و شرکا و مشتریان وفادار شکل خواهد گرفت. حسین مهداد افزود تلاش ما این است که شاخص رضایت‌مندی مشتریان را افزایش دهیم و یک همکاری تجاری جذاب با شرکا و مشتریان کلیدی را دنبال کنیم.

همچنین بخوانید:
قیمت آریزو ۶ جی تی، سدان‌ جذاب مدیران خودرو مشخص شد فونیکس اف ایکس برقی و AWD در راه ایران هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*