اسنپ و تپسی

کار به جایی رسیده که مردم برای کار در اسنپ و تپسی ماشین اجاره می‌کنند

اوضاع بد اقتصادی و البته افزایش تعداد کارجویان در پلتفرم های تاکسی آنلاین اسنپ و تپسی باعث ایجاد بازار اجاره خودرو شده است.

طبق آخرین اخبار داخلی، اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و کمبود کار برای نیروی انسانی جوان کشور باعث شده تا جمعیت کثیری از کارجویان به سراغ کار در پلتفرم تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی بروند؛ اما از سوی دیگر بسیاری از افراد حتی توانایی خرید یک خودرو ارزان قیمت داخلی را ندارند و به همین منظور به سراغ اجاره خودرو می‌روند.

اجاره خودرو برای کار در اسنپ و تپسی

اسنپ و تپسی

اکثر افرادی که به‌دنبال کار در پلتفرم های تاکسی اینترنتی هستند، به سراغ اجاره خودروهای کم‌استهلاک و ارزان قیمتی مانند پراید می‌روند. در حال حاضر اجاره روزانه خودرو پراید از حدود مبلغ ۲۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و تا حدود ۳۵۰ هزار تومان متغیر است. طبق آگهی‌های موجود در سایت دیوار، این موضوع نیز توسط مالکان این خودروهای اجاره‌ای ذکر شده است که باید پول اجاره به مدت حداقل ۳ الی ۶ ماه پرداخت شود. همچنین برای ضمانت به‌طور معمول حدود ۵ تا ۱۲ میلیون تومان وجه از افراد طلب می‌شود.

با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی در کشور و هجوم بسیاری از افراد، خصوصا قشر جوان برای کار در تاکسی های اینترنتی پیش‌بینی می‌شود تا روز به روز به آمار این آگهی‌ها افزوده شده و بسیاری از سوءاستفاده‌ها چه به صورت خواسته و یا ناخواسته از این راه انجام پذیرد.

از دست ندهید:
افزایش کرایه ها بعد از حذف گزینه عجله دارم در اسنپ و تپسی دردسر بزرگ برای مسافران اسنپ و تپسی بعد از حذف گزینه «عجله دارم» قیمت گذاری دستوری به سراغ اسنپ و تپسی می‌آید